1.

ارائه الگوی به‌کارگیری رسانه‌های اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمان‌های خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران)

دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 317-343
محمد عزیزیان؛ علی محمد مزیدی شرف آبادی؛ حسین اسلامی

2.

ارائه چارچوب به کارگیری رسانه های اجتماعی در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش فراترکیب

دوره 15، شماره 3، آذر 1401، صفحه 441-457
حسین خنیفر؛ آصف کریمی؛ علی زین ساز؛ علی مبینی دهکردی

3.

بررسی میزان رویت پژوهشگران ایرانی در شبکه‏های اجتماعی: موردکاوی اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران

دوره 49، شماره 3، مهر 1394، صفحه 321-337
حمیده اسدی؛ نادر نقشینه؛ مریم نظری

4.

بررسی نقش‌آفرینی رسانه اجتماعی در موفقیت کارآفرینان هنری

دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 32-46
آیدین سلام زاده؛ مهدی تاج پور؛ راضیه تقدسی

5.

پیشایندها و پیامدهای نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات رسانه‌های اجتماعی در دانشگاه سمنان

دوره 13، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 1-21
عادل آذر؛ هوشمند باقری قره بلاغ؛ محمد کشاورز

6.

تأثیر رسانه اجتماعی بر نیات رفتاری و هم آفرینی ارزش برند در شرایط کرونایی مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان

دوره 8، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 1-12
ناصر سیف اللهی؛ عادله دهقانی قهنویه

7.

تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجی‌گری رسانه اجتماعی

دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 30-52
آیدین سلام زاده؛ مهدی تاج پور؛ الهه حسینی

8.

تحلیل نظرات کاربران وب سایت های تجارت اجتماعی بر اساس روش های متن کاوی و داده کاوی

دوره 11، شماره 2، مهر 1395، صفحه 163-179
بابک سهرابی؛ ایمان رئیسی وانانی؛ فرشته خداپرست

9.

شناسایی پسایندهای درگیرسازی مشتری مبتنی بر داستان‌سرایی دیجیتال در رسانه‌های اجتماعی در صنعت گردشگری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 18 دی 1402
میثم احمدنیا؛ طاهر روشندل اربطانی؛ عباس نرگسیان؛ سید مهدی شریفی؛ خه بات درفشی

10.

شناسایی نقش های رسانه در توسعه ورزش با رویکرد فراترکیب

دوره 14، شماره 3، آبان 1401، صفحه 249-228
مهرداد احمدی؛ ماریا ذوالفقاری

11.

طراحی الگوی جمع‌سپاری ایده‌های نوآورانه بر بستر رسانه‌های اجتماعی در ایران (مورد مطالعه: صنعت بیمه)

دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 59-78
غلامرضا جندقی؛ اعظم میرزمانی؛ هدی خان محمدی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب