1.

Social Networks and Internationalization of SMEs: The Mediating Role of Market Knowledge and Opportunity Recognition

دوره 15، شماره 4، دی 2022، صفحه 875-898
Hashem Aghazade؛ Mohammad Yousefi Akhijahani

2.

The RFMRv Model for Customer Segmentation Based on the Referral Value

دوره 17، شماره 2، تیر 2024، صفحه 455-473
Shokooh Mirfakhraei؛ Neda Abdolvand؛ Saeedeh Rajaei Harandi

3.

آسیب‌شناسی تاثیر شبکه اجتماعی تلگرام بر روابط خانوادگی زوجین (شهر تهران سال 1395)

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1397، صفحه 69-90
زهرا پیرجلیلی؛ سید محمد صادق مهدوی؛ مصطفی ازکیا

4.

اثرات مهاجرت فرزندان بر حمایت اجتماعی والدین سالمند روستایی

دوره 7، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 29-53
حسین ضرغامی؛ حسین محمودیان

5.

بررسی تأثیر شبکه‌های تجاری و اجتماعی بر عملکرد شرکت‌های کوچک تا متوسط در بازارهای بین‌المللی با نقش میانجی دانش بازار

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 869-894
محمد یوسفی؛ مصطفی قاضی‌زاده

6.

پیش بینی اعتیاد به شبکه های اجتماعی براساس احساس تنهایی و عزت نفس در دانشجویان دختر

دوره 8، شماره 2، تیر 1395، صفحه 193-204
عبدازهرا نعامی؛ شهرام نوری ثمرین

7.

شناسایی شبکه اجتماعی کارآفرینان در خروج‌کارآفرینانه

دوره 13، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 21-40
نگار خسروی؛ کامبیز طالبی؛ نرگس ایمانی پور؛ سید مجتبی سجادی

8.

طراحی شبکه دانش اجتماعی، برای توسعه سیستم عصرمدار ترویج سرمایه معنوی و اجتماعی در سامانه‌های علمی (مورد مطالعه: دانشگاه تهران)

دوره 52، شماره 2، تیر 1397، صفحه 33-53
احمد سیاح؛ علی اصغر پورعزت؛ طاهر روشن دل اربطانی

9.

مطالعه‌ی دلایل رهاکردن وبلاگ نویسی: مطالعه موردی وبلاگ‌های ایرانی

دوره 9، شماره 2، مهر 1393
شادی ضابط

10.

معرفی شبکه آی‌نچرالیست و فرصت‌های آن برای توسعه گردشگری حیات‌وحش

دوره 15، شماره 1، شهریور 1401، صفحه 50-56
محمدامین غفاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب