1.

Modeling and Solving a Multi-product Economic Order Quantity Problem with Imperfect Items and Emergency Buy or Repair Options

دوره 51، شماره 4، فروردین 2018، صفحه 405-416
Khashayar Amirhosseini؛ Mohammad Mohammadi؛ Seyed Hamidreza Pasandideh

2.

رویکردهای نظری خرید : از جامعه شناسی تا مطالعات فرهنگی

دوره 25، شماره 25، فروردین 1384
یوسف اباذری؛ عباس کاظمی

3.

نقش بسته‌بندی کفش‌های ورزشی به‌منزلۀ یک رسانه در ترغیب گروه‌های مختلف ورزشکاران به خرید کفش‌های ورزشی

دوره 7، شماره 6، بهمن 1394، صفحه 905-920
سارا کشکر؛ حمید قاسمی؛ پری فرجی زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب