1.

بهره گیری از رهیافت بازاریابی اجتماعی در سیاستگذاری عمومی

دوره 49، شماره 4، دی 1398، صفحه 1043-1061
حسین شیرازی

2.

تأثیر روش‌های مربی‌گری بر رفتار کارآفرینانه کارآفرینان نوپا در مراکز شتاب‎دهی

دوره 13، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 81-100
بهاره مافی؛ قنبر محمدی الیاسی؛ مرتضی رضایی زاده

3.

تبیین قصد رفتار تولید ارگانیک در میان پسته‌کاران بخش مرکزی شهرستان اردکان استان یزد

دوره 54، شماره 2، تیر 1402، صفحه 519-541
طاهره شرقی؛ مجتبی رضایی احمدآبادی

4.

تحلیل نقش افزایش قیمت حاملهای انرژی در پذیرش انرژی های تجدیدپذیر توسط پرورش دهندگان مرغ گوشتی شهرستان گرمسار

دوره 47، شماره 4، دی 1395، صفحه 913-927
محسن محمدی؛ محمدصادق صبوری

5.

طراحی مدل ابزارهای تغییر رفتار عموم در خط‌‌مشی رفتاری مبتنی بر اندیشه شهید مطهری (ره)

دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 388-423
علیرضا چیت سازیان؛ میکائیل نوروزی

6.

مطالعه‌ی برخی ویژگی‌های رفتاری پشه‌ی شکارگر Aphidoletes aphidimyza Rondani روی شته‌ی جالیز، Aphis gossypii Glover در شرایط آزمایشگاهی

دوره 7، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 47-57
لیلا متقی نیا؛ مهدی حسن پور؛ جبرائیل رزمجو

7.

مقایسه ویژگی های بلاغی محتوای مرتبط با کووید ـ 19 در تلویزیون، خبرگزاری ها و اینستاگرام

دوره 16، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 107-134
سیده زهرا اجاق


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب