1.

اثربخشی مدل آموزش تربیت مثبت مدرسه محور بر سطوح درگیری تحصیلی دانش آموزان ابتدایی

دوره 11، شماره 3، آذر 1399، صفحه 19-35
سما سادات؛ شهرام واحدی؛ اسکندر فتحی آذر؛ رحیم بدری گرگری

2.

تدوین مدل علی درگیری تحصیلی براساس خودنظم‌جویی و هیجان‌های تحصیلی با نقش واسطه‌ای خودناتوان‌سازی تحصیلی: اثربخشی برنامۀ مستخرج از مدل بر فرسودگی تحصیلی

دوره 12، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 369-387
فاطمه ساعتی معصومی؛ هوشنگ جدیدی؛ یحیی یاراحمدی؛ مریم اکبری

3.

حمایت اجتماعی ، رفتار اطلاع‏ یابی دانشجویان: نقش میانجی‏ درگیری تحصیلی

دوره 53، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 97-110
حسین تقوی؛ فرشید اختیاری

4.

دلبستگی به معلم و درگیری تحصیلی در دانش آموزان دختر و پسر

دوره 6، شماره 2، مرداد 1394، صفحه 119-132

5.

مدل‌یابی پیشرفت تحصیلی براساس راهبردهای بازداری و ارزیابی مجدد شناختی: نقش میانجی انواع درگیری تحصیلی نوجوانان

دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 149-165
منیره خسروی اوریاد؛ .فریده السادات حسینی؛ سوران رجبی

6.

نقش نیازهای اساسی روانشناختی در درگیری تحصیلی؛ با میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم

دوره 6، شماره 3، مهر 1394، صفحه 219-235


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب