1.

مدلسازی ساختاری عوامل موثر بر شهرت مقصد گردشگری و تاثیرآن بر ارزش ویژه برند مقصد (مطالعه موردی: شهراصفهان)

دوره 4، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 71-86
سید محمد طباطبایی نسب؛ فهیمه ما ه آورپور

2.

واکاوی نقش تصویر ذهنی گردشگران از برند بر شهرت مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر یزد

دوره 6، شماره 2، مرداد 1398، صفحه 45-59
محمد غفاری؛ امیررضا کنجکاو منفرد؛ باقر عسگر نژاد نوری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب