1.

شهرت مقصد گردشگری و ادراک شناختی و عاطفی بازدیدکنندگان مطالعه موردی: شهر اصفهان

دوره 8، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 113-126
زینب آقاداداشی؛ روزبه میرزائی؛ مهدی رمضان زاده لسبوئی

2.

مدلسازی ساختاری عوامل موثر بر شهرت مقصد گردشگری و تاثیرآن بر ارزش ویژه برند مقصد (مطالعه موردی: شهراصفهان)

دوره 4، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 71-86
سید محمد طباطبایی نسب؛ فهیمه ما ه آورپور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب