1.

Participation in the Crowdsourcing of Marketing Activities Using a Dynamic Approach

دوره 15، شماره 2، تیر 2022، صفحه 321-345
Nasrin Mahavarpour؛ Masuomeh Hosseinzadeh Shahri؛ Mohammad Ali Babaei Zakilaki؛ Neda Abdolvand

2.

امکان‌سنجی استفاده از روش تأمین‌مالی‌جمعی تولیدات ‌نمایشی سازمان صداوسیما

دوره 14، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 106-130
سیاوش صلواتیان؛ بشیر حسینی؛ صابر نوری محب

3.

پهنه بندی سیلاب در نواحی شهری با استفاده از مدل هیدرولوژیکی و اطلاعات میدانی (مطالعۀ موردی: سیل بردسیر، استان کرمان)

دوره 8، شماره 2، تیر 1400، صفحه 331-344
رضا حسن زاده؛ مهدی هنرمند؛ مهدیه حسینجانی زاده؛ صدیقه محمدی

4.

شناسایی قابلیت‌های رسانه‌های اجتماعی در جمع‌سپاری مدیریت مخاطرۀ زلزله

دوره 4، شماره 1، فروردین 1396، صفحه 9-25
سیاوش صلواتیان؛ علی سوری

5.

طراحی الگوی جمع‌سپاری ایده‌های نوآورانه بر بستر رسانه‌های اجتماعی در ایران (مورد مطالعه: صنعت بیمه)

دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 59-78
غلامرضا جندقی؛ اعظم میرزمانی؛ هدی خان محمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب