1.

بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی در رسانه‌های اجتماعی

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 59-40
مهدی عباسیان؛ سید حسین مرعشیان؛ صدیقه حیدری نژاد؛ امین خطیبی

2.

تأثیر آمیختۀ بازاریابی سبز بر تصمیم خرید محصولات ورزشی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه‌های عرضۀ محصولات ورزشی شهر تهران)

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 565-578
حجت پودینه حاجی پور؛ عمادالدین پورصفر طبالوندانی؛ یوسف باقری

3.

رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از AHP

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 471-488
حسین عبدالملکی؛ زهراسادات میرزازاده؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی

4.

شعف مشتری؛ کلید موفقیت در کسب‌وکارهای ورزشی: یک تحلیل مضمونی

دوره 15، شماره 4، دی 1402، صفحه 163-144
فرید گنجی؛ سردار محمدی؛ جف دیکسون


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب