1.

ارائه الگوی ضد بازاریابی جهت پیشگیری از رفتارهای مجرمانه در فضای کسب‌وکارهای آنلاین و دیجیتالی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 16 بهمن 1402
قاسم زارعی؛ یونس نیکخواه

2.

ضدبازاریابی مصرف دخانیات و اولویت‎بندی راهکارها با استفاده از تکنیک‎های تصمیم‎گیری چند معیاره

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 547-566
میثم شیرخدایی؛ حمیدرضا فلاح لاجیمی؛ مریم فضل اله تبار لداری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب