1.

اثر فرهنگ سازمانی در مسئولیت اجتماعی و تعهد سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان: نقش میانجی‌گر اخلاق حرفه‌ای

دوره 15، شماره 4، دی 1396، صفحه 925-946
مهدی سلیمی

2.

اخلاق و مسئولیت اجتماعی در مدیریت آموزشی

دوره 33، شماره 1، تیر 1382
سید محمد میر کمالی

3.

ارائۀ مدلی به‌منظور تبیین مسئولیت اجتماعی در شرکت‌های نفت و گاز با استفاده از مدل‌سازی ساختاری تفسیری (ISM)

دوره 8، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 75-92
رضا سید جوادین؛ مهدی هاشمی؛ امید محمودیان

4.

اهداف، تنگناها و دستاوردهای حمایت مالی بانک‌های دولتی و خصوصی از ورزش کشور

دوره 12، شماره 2، تیر 1399، صفحه 333-347
عارفه قنبری فیروزآبادی؛ سارا کشکر؛ غلامعلی کارگر

5.

بررسی اثر اعتبار باشگاه‌های ورزشی بر تغییر رفتار هواداران با رویکرد بازاریابی اجتماعی

دوره 6، شماره 4، اسفند 1393، صفحه 627-642
سید حمید خداداد حسینی؛ علیرضا مسیبی

6.

بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی مقاصد بر پاسخ‌های احساسی و رفتاری گردشگران شهری موردمطالعه: شهر تهران

دوره 9، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 55-71
سارا دودانگه؛ بابک حاجی کریمی؛ محمد مهدی مظفری؛ کامیار کاوش

7.

بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف‌کنندگان

دوره 9، شماره 24، دی 1390، صفحه 83-102
محمد حقیقی؛ مریم خلیل

8.

بررسی رابطه شاخص مسئولیت‌پذیری اجتماعی با قابلیت مقایسه اطلاعات حسابداری در مراحل چرخه عمر شرکت

دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 1-30
رحیم بنابی قدیم؛ سید علی واعظ

9.

بررسی رابطۀ بین شهرت سازمانی ادراک‌شده توسط کارکنان و تمایل به ترک خدمت با میانجی‌گری رضایت شغلی

دوره 15، شماره 3، مهر 1396، صفحه 503-527
مانی آرمان؛ روح الله نیکخواه کیارمش

10.

بررسی وضعیت استراتژی‌های مسئولانه شرکت‌ها در صنعت غذایی ایران: مطالعه چند موردی

دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 85-110
وحید خاشعی؛ معصومه قاسمی شمس؛ محسن اکبری؛ مهدی ابراهیمی

11.

تأثیر ارزش اجتماعی درک‏ شده بر عملکرد فرا‏خودمحور در سازمان فنی و حرفه ‏ای استان گیلان

دوره 17، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 103-123
فضه قنبری قلعه‌رودخانی؛ میرهادی موذن جمشیدی؛ تورج حسن‌زاده ثمرین

12.

تأثیر ارزش ویژۀ برند صنعتی بر عملکرد برند از دیدگاه اعضای مرکز خرید (مورد مطالعه: شرکت‎های تولید‌کنندۀ لوازم خانگی)

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 475-496
زهره دهدشتی شاهرخ؛ امین کهیاری حقیقت

13.

تأثیر استراتژی کسب‏وکار بر رابطة بین مسئولیت اجتماعی شرکت و ارزش شرکت در جهت ارتقای سرمایة اجتماعی

دوره 9، شماره 2، تیر 1401، صفحه 155-186
محمد کاشانی پور؛ راضیه قربانی

14.

تأثیر حضور زنان در هیئت‌مدیره بر عملکرد محیط‌زیستی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 20، شماره 4، دی 1401، صفحه 609-631
جواد معصومی؛ محسن آذین جم

15.

تأثیر متغیر میانجی تجربۀ مشتری بر رابطۀ مسئولیت‌پذیری اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی

دوره 8، شماره 6، اسفند 1395، صفحه 941-956
مهرداد محرم زاده؛ مژگان خدامرادپور؛ سیدمحمد کاشف

16.

تأثیر نوآوری و نقش تعدیلی مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر عملکرد مالی شرکت‎ها در صنایع مختلف

دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 289-310
محمد نمازی؛ فاطمه مقیمی

17.

تبیین جامعه شناختی مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی- انتفاعی براساس هنجارهای اخلاقی و دینی (مورد مطالعه: مدیران دانشگاه آزاد اسلامی و بانک پارسیان در شهر تهران)

دوره 9، شماره 2، آذر 1397، صفحه 41-61
یونس نوربخش؛ مصطفی اکبریان

18.

تحلیل اثر سرمایۀ اجتماعی بر فضیلت سازمانی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی

دوره 7، شماره 2، تیر 1399، صفحه 171-194
ناصر سیف اللهی

19.

تحلیل تاریخی روایت‌ها از کنش اقتصادی در ایران

دوره 7، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 7-23
علی‌اصغر سعیدی

20.

تحلیل ساختار سه‌وجهی اندیشه‌های دکتر علی شریعتی

دوره 49، شماره 3، مهر 1398، صفحه 645-664
احمد رشیدی؛ حسین دوست محمدی

21.

تحلیلی بر وضعیت تبلیغات در سومین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران

دوره 2، شماره 2، مهر 1386
رحمت الله صدیق سروستانی؛ سید احمد فیروزآبادی؛ حسین ایمانی جاجرمی

22.

تدوین الگوی پیامدهای توسعۀ مسئولیت اجتماعی باشگاه‌های حرفه‌‌ای فوتبال ایران

دوره 8، شماره 6، اسفند 1395، صفحه 977-997
محمد صادق افروزه؛ سید امیر احمد مظفری؛ نجف آقایی؛ مرجان صفاری

23.

تنوع جنسیتی اعضای کمیته حسابرسی، هیئت‌مدیره و مدیر مالی و افشای مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت: آزمون نظریه دیگرگزینی

دوره 26، شماره 4، 1398، صفحه 544-569
مصطفی عبدی؛ مهدی کاظمی علوم؛ مسعود مسعود محمدپور زنجانی محمدپور زنجانی؛ آرزو پرویزی

24.

توسعه مدل بهینه‌سازی سبد سهام مارکوییتز با توجه به ملاحظات غیرمالی سرمایه‌گذار و حمایت از تولیدات داخلی

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 53-79
افشین فهیمی؛ حمید شاه‌بندرزاده

25.

جبران دولتی خسارت بزهدیده و سیاست جنایی جمهوری اسلامی ایران؛ از «هستها و نیستها» تا «باید‌ها و نبایدها»

دوره 41، شماره 1، فروردین 1390، صفحه 165-183
احمد حاجی‌ده‌آبادی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب