1.

تأثیر تصویر برند مقصد بر قصد بازدید مجدد: نقش واسطه‌ای تجربه به‌یادماندنی گردشگری، شخصیت و رضایت از مقصد گردشگری

دوره 7، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 129-142
مینا جهاندیده تپراقلو؛ قاسم زارعی؛ باقر عسگر نژاد نوری

2.

نقش تصویر ذهنی برند مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران غرب استان مازندران

دوره 5، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 37-50
محمد جواد تقی پوریان؛ رضا یزدانی؛ محمد زمان آقایی فر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب