1.

تحلیل چندسطحی عوامل سطح دانش آموز، کلاس درس و مدرسه بر تفکر انتقادی دانش آموزان و ارائه راهکارهای عملی برای توسعه تفکر انتقادی

دوره 9، شماره 2، تیر 1397، صفحه 45-60
الهه حجازی؛ مهسا صالح نجفی؛ هیمن خضری آذر

2.

رابطة فرهنگ مدرسه و اثربخشی مدرسه با نقش تعدیلگری اندازة مدرسه (مورد مطالعه: مدارس دورة اول متوسطة استان اردبیل)

دوره 19، شماره 2، تیر 1400، صفحه 325-351
علی یوسفی؛ عادل زاهد بابلان؛ مهدی معینی کیا

3.

طراحی و اعتباریابی الگوی فرهنگ مدرسة موفق

دوره 21، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 41-60
فضایل کیانی؛ عادل زاهد بابلان؛ علی خالق خواه؛ تقی اکبری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب