1.

الگوی عوامل فردی و اجتماعی موثر بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه

دوره 5، شماره 2، شهریور 1391، صفحه 7-25
شهریار عزیزی؛ علیرضا موتمنی؛ امیررضا عبداله‌پور

2.

بررسی تاثیر عوامل فردی در مطالعه فرایندمحور دلبستگی به مکان با رویکرد روانشناسی شناختی (موردپژوهی: محله قره باغیها در تبریز)

دوره 21، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 55-68
محمدتقی پیربابایی؛ مینو قره بگلو؛ زهرا علی نام

3.

بررسی تاثیر عوامل فردی و محیطی بر رفتار کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه کردستان

دوره 5، شماره 1، خرداد 1391، صفحه 145-163
فریدون احمدی؛ رضا شافعی؛ فرانک مفاخری‌نیا

4.

بررسی عوامل فردی موثر بر کاربرد فن آوری اطلاعات توسط کتابداران کتابخانه های دانشگاه تهران

دوره 35، شماره 1، تیر 1384
مریم ناخدا؛ عباس حری؛ نوروز علی کرمدوست

5.

بررسی عوامل فردی و سازمانی مؤثر بر فساد اداری در شعب بانک سپه استان قم

دوره 12، شماره 2، تیر 1393، صفحه 235-253
غلامرضا طالقانی؛ زهرا طباطبائی؛ علی غفاری

6.

بررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری وفاداری الکترونیکی مشتریان در فروشگاه‌های الکترونیکی ایران

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 281-300
هادی تیموری؛ مریم گودرزوند چگینی؛ حامد غائیبی سدهی

7.

بررسی عوامل مؤثر بر کاهش فساد اداری (مطالعه موردی در شهرداری تهران)

دوره 7، شماره 20، بهمن 1388، صفحه 29-55
شمس‌السادات زاهدی؛ سینا محمدنبی؛ مهدی شهبازی

8.

بررسی عوامل محرک خلاقیت سازمانی بر اساس ادراک دانشگاهیان (مورد مطالعه: دانشگاه خلیج فارس)

دوره 14، شماره 2، تیر 1395، صفحه 345-368
حمید شاهبندرزاده؛ سمیرا کریمی

9.

بر رسی عواملی مؤثر بر د رخو است های تغییر رشته د انشجو یان د انشگاه تهران

دوره 15، شماره 0، دی 1381
دکتر سید محمد محمودی

10.

بررسی مبانی و رویکردهای فلسفی حاکم بر پژوهش و نقش عوامل مرتبط با گرایش معلمان به پژوهش

دوره 1، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 1-16
صادق مرادی؛ میترا عزتی؛ محمد علی گودرزی

11.

بررسی و رتبه بندی عوامل فردی مؤثر در احراز پست های مدیریتی در ادارات کل تربیت بدنی منطقه غرب کشور

دوره 3، شماره 9، تیر 1390
سمیرا علی آبادی؛ سعید صادقی بروجردی؛ بهرام یوسفی

12.

تحلیل پدیدارشناسانه عوامل موثر در افت انگیزه تحصیلی در دانش‌آموزان مدارس متوسطه

دوره 7، شماره 3، مهر 1395، صفحه 235-254

13.

شناسایی عوامل سکوت سازمانی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها در ایران: مطالعۀ کیفی

دوره 17، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 21-44
منیژه فهامی؛ محمدتقی محمودی؛ بدری شاه‌طالبی

14.

شناسایی عوامل فردی مؤثر در جذب مشتریان به مراکز خرید (مطالعۀ موردی: شهر تهران)

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 681-698
امیررضا ممدوحی؛ علیرضا ماهپور؛ طه حسین رشیدی؛ محمود صفارزاده

15.

شناسایی عوامل فردی و محیطی موثر بر موفقیت کارآفرینان برتر استان تهران جهت ارایه الگوی آموزشی

دوره 2، شماره 4، اسفند 1388، صفحه 39-55
ناهید رازقندی؛ کمال درانی

16.

شناسایی عوامل مؤثر بر کناره‌گیری بانوان بالای 18 سال ایران از فعالیت‌های‌ ورزشی با رویکرد کیفی

دوره 11، شماره 4، دی 1398، صفحه 739-759
الهه حسینی؛ فرزام فرزان؛ سید رضا حسینی نیا

17.

شناسایی و رتبه بندی عوامل فردی و سازمانی تأثیرگذار بر انتقال فناوری های پیشرفته در سطوح گوناگون آمادگی فناوری (TRLs)

دوره 13، شماره 3، آبان 1394، صفحه 691-712
جهانشاه چرختاب مقدم؛ اسماعیل کلانتری

18.

عوامل مؤثر در توسعه کارآفرینی زنان ایرانی

دوره 3، شماره 1، فروردین 1384
پروانه گلرد

19.

نقش عوامل فردی، محیطی و مدگرایی در تسهیل خرید آنی

دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 127-144
بابک عابدی؛ ناصر عسگری؛ حسین صفری؛ احمد اسدزاده؛ افشین رهنما قره خان بیگلو

20.

نگاهی جدید به عوامل مؤثر بر دسترسی(مطالعۀ موردی: شیراز،محلۀ معالی‎آباد و ملاصدرا)

دوره 46، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 215-236
نوید سعیدی رضوانی؛ حمیدرضا دانش پور؛ امیررضا دانش پور



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب