1.

Exemplary Growth Through Online Shopping With Satisfied Consumers In Vellore District

دوره 15، Special Issue، 2023، صفحه 92-101
S. Dheepalakshmi؛ Geetha R.

2.

Factors Influencing Young Entrepreneurial Aspirant’s Insight Towards Sustainable Entrepreneurship

دوره 10، شماره 2، تیر 2017، صفحه 435-466
Gyaneshwar Singh Kushwaha؛ Nagendra Kumar Sharma

3.

Identifying and Prioritizing the Key Factors Influencing Customer Decision Making in Buying Organizational Software (A survey about HAMKARAN Co.)

دوره 5، شماره 2، آبان 2013، صفحه 117-134
Shahryar Azizi؛ Gharecheh Gharecheh؛ Tavangar Tavangar؛ Jamali Kapak Jamali Kapak

4.

Interpretive Structural Modelling of Attitude Change Based on Cognitive Dissonance (Railway Transportation Industry)

دوره 16، شماره 4، دی 2023، صفحه 811-826
Fatemeh Ashouri؛ Naser Azad

5.

Investigating the Factors that Influence Online Impulsive Buying in Iran - Survey on Group Discount Websites

دوره 5، شماره 3، بهمن 2013، صفحه 223-239
Mohsen Nazari؛ Marjan Baghdadi

6.

Online Buying Behavior among University Students: A Cross Cultural Empirical Analysis

دوره 12، شماره 2، 2020، صفحه 26-39
Maqsood Hussain Junaidi؛ Mohammad Saleh Miralam

7.

The Necessity of Theoretical Foundations for Understanding and Designing for Empirical Aesthetic

دوره 2، شماره 2، اسفند 2021، صفحه 161-174
Sunny Bairisal؛ Gajanan Pratap Kulkarni

8.

The study of Relationship between Personality Attributes and Internet Consumer Behaviors in Iran

دوره 2، شماره 4، دی 2010
Mohammad Ali Babai؛ Pari Ahadi

9.

اثرات ارتباط پایدار بر رفتار مصرف کننده: مطالعه موردی استفاده کنندگان موبایل در ایران

دوره 1، شماره 1، فروردین 1385
علی اصغر سعیدی

10.

ارائة مدلی برای اندازه‌گیری سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کنندگان: مطالعة پوشاک ورزشی

دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 99-117
مهدی فلاحتی؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی

11.

ارائه مدلی جهت بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید ناگهانی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران)

دوره 3، شماره 4، دی 1390، صفحه 127-140
محسن نظری؛ امیرحسین قادری عابد

12.

الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی: لوازم خانگی ایران

دوره 1، شماره 2، 1388
غلامحسین نیکوکار؛ علی دیواندری؛ عبدالحمید ابراهیمی؛ محمدرحیم اسفیدانی

13.

بررسی الگوهای مصرفی دانشجویان دختر دانشگاه اصفهان

دوره 9، شماره 2، شهریور 1390، صفحه 155-180
بهرام رنجبریان؛ کاظم ذبیح زاده؛ مجتبی براری

14.

بررسی برخی عوامل موقعیتی مؤثر در رفتار مصرف‌کنندگان خانگی ماهی در تهران

دوره 67، شماره 2، تیر 1393، صفحه 251-261
افشین عادلی

15.

بررسی تأثیر ابعاد تصویر ذهنی فروشگاهی بر ارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای(رفاه، شهروند و هایپر استار) در سطح شهر تهران

دوره 3، شماره 3، مهر 1390، صفحه 19-34
عبدالحمید ابراهیمی؛ حسین صفرزاده؛ مریم جاویدی حق

16.

بررسی تأثیرگذاری عوامل بسته‌بندی بر فرایندهای مختلف رفتار مصرف‌کنندگان محصولات غذایی

دوره 1، شماره 3، 1388
محمود فیروزیان؛ طهمورث حسنقلی‌پور؛ مهرداد استیری

17.

بررسی تقاضای لبنیات در ایران با استفاده از سیستم تقاضای تقریباً ایده آل

دوره 45، شماره 4، دی 1393، صفحه 693-701
اسماعیل پیش بهار؛ مجید خیری نتاج فیروز جاه

18.

بررسی رفتار مصرف‌کنندگان ماهی در روستاهای مناطق ساحلی استان گلستان

دوره 75، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 153-167
افشین عادلی؛ عیسی پنق؛ طاهره تاقانی

19.

بررسی سبک‎های تصمیم‎گیری مشتریان در خرید محصولات لوازم خانگی (مورد مطالعه: مشتریان شهر تهران)

دوره 5، شماره 2، تیر 1392، صفحه 149-168
شهریار محسنین؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ محسن کرمی؛ احمد خواجه دهاقانی

20.

تأثیر بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی بر فرایند برندسازی و رفتار مصرف‌کننده باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران

دوره 12، شماره 2، تیر 1399، صفحه 405-422
زهرا عموزاده؛ مسعود نادریان جهرمی؛ محمد سلطان حسینی؛ مهدی سلیمی

21.

تأثیر تبلیغات شفاهی بر تصمیم گردشگران داخلی برای سفر به کشورهای خارجی

دوره 5، شماره 4، دی 1392، صفحه 99-120
لیلا نصرالهی وسطی؛ محمدرضا جلیلوند؛ مهدی فاتح راد

22.

تأثیر درگیری ذهنی و ویژگی‌های شخصیتی افراد بر خرید آنی پوشاک

دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 29-46
کبری بخشی زاده؛ مرتضی خلیلی رودی؛ سامان رضائیان اکبرزاده

23.

تحلیل مؤلفه‌های اثرگذار بر رفتار مصرف‌کنندگان در انتخاب قالب‌های خرده‌فروشی محصولات غذایی در ایران (مطالعه موردی: شهر تهران)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 08 آذر 1401
سارا علی رحیمی؛ حامد رفیعی؛ سید صفدر حسینی؛ امیرحسین چیذری

24.

راهبردهای مطلوب تقویت اخلاق سبز در رفتار مصرف خانوارهای روستایی (مورد مطالعه: بخش مرکزی شهرستان خواف)

دوره 9، شماره 3، آذر 1397، صفحه 396-429
مریم قاسمی؛ الهه دلیر

25.

رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از AHP

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 471-488
حسین عبدالملکی؛ زهراسادات میرزازاده؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب