1.

A Phenomenological Study of Customer Disvalue

دوره 13، شماره 3، مهر 2020، صفحه 367-390
Mehdi Ghafoury؛ Ahmad Roosta؛ Bahman Hajipour

2.

ارائه چارچوب مدیریت تجربه مشتری در صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 523-547
سمانه رحیمیان؛ مهدی شامی زنجانی؛ امیر مانیان؛ محمد رحیم اسفیدانی

3.

طراحی نقشه سفر برنامه‌ریزی‌شده مشتریان خدمات مبتنی بر موبایل (نمونه‌پژوهی: بانک ملت)

دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 116-142
غلامرضا جندقی؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ شهریار محسنین؛ حمیدرضا یزدانی؛ مسعود کیماسی

4.

مدیریت تجربۀ مشتری؛ حوزه‌ها و روندهای پژوهش

دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 502-523
پریسا موسوی؛ فریبرز رحیم نیا؛ محمد مهرآیین؛ مهدی شامی زنجانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب