1.

Analyzing Customer Segmentation Based on Customer Value Components (Case Study: A Private Bank) (Technical note)

دوره 45، Special Issue، اسفند 2011، صفحه 79-93
Mahboubeh Khajvand؛ Mohammad Jafar Tarokh

2.

New Approach for Customer Clustering by Integrating the LRFM Model and Fuzzy Inference System

دوره 11، شماره 2، تیر 2018، صفحه 351-378
Ali Alizadeh Zoeram؛ Ahmad Reza Karimi Mazidi

3.

پیش‌بینی ارزش طول عمر مشتریان بانکی با استفاده از تکنیک دسته‎بندی گروهی داده‎ها (GMDH) در شبکۀ عصبی

دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 833-860
امیر خانلری؛ مهدی احراری؛ سمیه میرپور

4.

سنجش ارزش دوره زندگی مشتری (CLV) بر اساس مدل RFM

دوره 14، شماره 1، شهریور 1386
بابک سهرابی؛ امیر خانلری

5.

شناسایی و اولویت‏‏بندی مشتریان کلیدی بر مبنای ارزش دورۀ عمر آنها با استفاده از مدل آر. اف. ام. (مطالعۀ موردی: شرکت مخابرات استان قم)

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 461-478
مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ عظیم زارعی؛ زاهده حاجیلو


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب