1.

Explaining the Competitive Advantage of Enterprise Resource Planning Adoption: Insights Egyptian Higher Education Institutions

دوره 12، شماره 4، 2020، صفحه 1-21
Mohamed Soliman Mohamed Soliman؛ Karia Noorliza

2.

ارائه مدل گزارشگری مالی مبتنی بر مفهوم الگوی کسب‌وکار (BM)

دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 976-1005
ساسان مهرانی؛ محمد مرادی؛ مجتبی قنبرزاده

3.

ارائه مدل مفهومی تأثیر موفقیت پیاده‌سازی مدیریت دانش بر کسب مزیت رقابتی در شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEs)

دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 21-40
منوچهر انصاری؛ حسین رحمانی‌یوشانلوئی؛ کمال‌الدین رحمانی؛ محمد پاسبانی؛ محمدعلی عسگری

4.

ارائۀ مدل مزیت رقابتی شرکت‏های مشاورۀ مدیریت براساس نظریۀ قابلیت‏های پویا

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 317-338
علی حیدری؛ نادر سیدکلالی

5.

اندازه‌گیری کارایی نسبی مزیت رقابتی ایران بر اساس مدل کمی الماس‌گون پورتر در مقایسه با کشورهای منتخب ـ رویکرد DEA

دوره 3، شماره 3، مهر 1390، صفحه 91-112
سید حمید خداداد حسینی؛ عادل آذر؛ اسماعیل شاه¬طهماسبی

6.

بررسی اثر ابعاد مدیریت دانش بر زنجیره ارزش در صنعت زنبورداری (مورد مطالعه: در استان اردبیل)

دوره 49، شماره 4، دی 1397، صفحه 797-804
ناصر سیف اللهی

7.

بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه و آمادگی الکترونیک بر عملکرد کسب وکارهای نوپای ورزشی

دوره 11، شماره 4، دی 1398، صفحه 705-721
بابک ضیاء؛ محمد مهدی طوطی فر طهران پور

8.

بررسی تاثیر دو سوتوانی سازمانی بر کارآفرینی راهبردی

دوره 8، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 767-786
سید مصطفی رضوی؛ سلطانعلی شهریاری؛ محمود احمدپور داریانی

9.

بررسی تاثیر شبکه های کسب و کار بر مزیت رقابتی با تبیین نقش قابلیت ایجاد قابلیت ها، مورد مطالعه صنعت ساختمان

دوره 6، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 107-124
اسماعیل شاه طهماسبی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسدله کردنائیچ؛ محمدتقی آزاد ارمکی

10.

بررسی و تحلیل نقش قابلیت‌های فردی منابع انسانی در ایجاد مزیت رقابتی؛ به‌کارگیری مدل VRIO

دوره 13، شماره 2، مرداد 1394، صفحه 393-414
مرتضی سلطانی؛ حمید زارع؛ محسن پرنیان‌خوی

11.

بررسی وضعیت عرضه و تقاضای فراورده‌های کاغذی و راهکارهای بهبود آن

دوره 4، شماره 1، اسفند 1387
علی رفیقی؛ سعید امیری؛ علی‌اکبر عنایتی؛ محمدمهدی فائزی‌پور

12.

تأثیر رهبری دیجیتال بر عملکرد شرکت‌ها در محیط‌های پویا: نقش قابلیت‌های پویا، نوآوری مدل کسب‌وکار و مزیت رقابتی پایدار

دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 445-474
حسین نوروزی؛ رسول نصرت‌پناه؛ صمد بارانی

13.

تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجی‌گری رسانه اجتماعی

دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 30-52
آیدین سلام زاده؛ مهدی تاج پور؛ الهه حسینی

14.

تأثیر مدیریت زنجیره‌ی تأمین بر بهبود عملکرد صنایع تولید قطعات خودروئی از طریق مزیت رقابتی

دوره 6، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 67-88
حمیدرضا رضائی کلیدبری؛ مهرداد گودرزوند چگینی؛ سیده فاطمه علوی فومنی

15.

تاثیر فن‌آوری‌های نوین بر مزیت رقابتی خبرگزاری ‌جمهوری اسلامی

دوره 1، شماره 3، 1388
فریدون وردی نژاد؛ مجتبی امیری؛ شهلا بهرامی

16.

تبیین جایگاه گرایش کارآفرینانه سازمانی در تحقق مزیت های رقابتی؛ مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران

دوره 8، شماره 2، تیر 1394، صفحه 233-252
سید علی حیدری؛ اسدا... کردنائیج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ محمدرضا زالی

17.

تحلیل انطباق‌پذیری مناطق خلّاق و رقابت‌پذیر ایران

دوره 12، شماره 2، مهر 1399، صفحه 595-620
وحید مشفقی؛ حمید محمدی

18.

تحلیل عوامل مؤثر در میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی شهر ارومیه بر اساس مدل مزیت رقابتی پورتر

دوره 7، شماره 5، آذر 1394، صفحه 765-778
محسن وحدانی؛ مهرداد محرم زاده؛ رضا طلایی

19.

تعیین زیربخش‌های بالفعل و بالقوه جهت برنامه‌ریزی توسعه کشاورزی استان خراسان رضوی (با تأکید بر زیربخش دام)

دوره 53، شماره 4، دی 1401، صفحه 1043-1058
الهه اعظم رحمتی؛ حسین محمدی؛ علیرضا کرباسی

20.

توسعه و کاربست نظریه ظرفیت های جذب در کسب و کارهای ورزشی

دوره 15، شماره 2، تیر 1402، صفحه 293-279
اسکندر حسین پور؛ محسن وحدانی

21.

توسعۀ مدل مدیریت زنجیرۀ تأمین سبز یانگ در شرکت سینره

دوره 8، شماره 2، مرداد 1395، صفحه 309-332
هاشم معزز؛ جواد عزیزی

22.

خوشه بندی کشورهای هدف صادرات پسته ایران مبتنی بر الگوریتمهای فرا ابتکاری ترکیبی

دوره 51، شماره 3، مهر 1399، صفحه 413-427
زینب میراکبری؛ سید مجتبی مجاوریان؛ حامد رفیعی؛ حمید امیرنژاد

23.

رابطه به‌کارگیری فناوری RFID بر خلق مزیت رقابتی برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران

دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 143-158
محمد محمودی میمند؛ رامین نصیری؛ میلاد نکویی

24.

رقابت‌پذیری صنایع ایران در روند الحاق به سازمان تجارت‎جهانی

دوره 42، شماره 2، دی 1386
علی اکبر نیکواقبال؛ حسن ولی بیگی

25.

رویکردهای توسعه استراتژی در کسب مزیت رقابتی پایدار و مصادیق آن در صنعت خودروی جهانی همراه با تحلیل پیامدهای آن برای صنعت خودروی کشور

دوره 6، شماره 18، بهمن 1387، صفحه 5-50
داوود کریمی دستجردی؛ جواد فیض آبادی؛ سمیه علی‌بخش مطلق

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب