1.

Effect of employee branding on market share based on individual and organizational values (Studied in: Mellat Bank)

دوره 9، شماره 3، مهر 2016، صفحه 505-527
Ali Hamidizadeh؛ Rasoul Sanavi Fard

2.

انتقال اثر نرخ ارز بر قیمت داخلی بازار خودرو ایران با تأکید بر تأثیر سهم واردات از بازار داخلی

دوره 51، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 205-228
علیرضا کازرونی؛ حسین اصغرپور؛ نسرین فرضی

3.

بررسی تأثیر تمرکز مشتری براجتناب مالیاتی با درنظر گرفتن سهم بازار شرکت

دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 215-232
عباس شیبانی تذرجی؛ احمد خدامی پور؛ امید پورحیدری

4.

تخمین توابع واکنش صادرات برای فولاد خام بر اساس مدل سیاست استراتژیک تجاری

دوره 42، شماره 1، خرداد 1386
مهیندخت کاظمی؛ سیدجواد پورمقیم


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب