1.

ارتباط بین خودپنداره و سبک‌های مصرف از طریق نقش واسطه‌ای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی

دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413
عباس قائدامینی هارونی؛ رضا ابراهیم‌زاده دستجردی؛ شهرزاد پورقاسمی؛ فیروزه پور قاسمی

2.

ارزیابی اثربخشی تبلیغات چاپی مشترک بانک ملت و بیمه ما با استفاده از روش بازاریابی عصب‌پایه

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 679-701
غلامرضا جندقی؛ مسعود کیماسی؛ علی عمویی اوجاکی؛ میثم شفیعی رودپشتی

3.

طراحی مدل اثربخشی کمپین‏های تبلیغاتی محصولات صنعت خوراکی و تنقلات

دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 149-174
راحیل مروی؛ حسن اسماعیل پور؛ علی رضائیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب