1.

Designing a Model of Personal Branding for Employees With an Emphasis on Organizational Training: The Case of the Administrative Staff of the Judiciary of the Islamic Republic of Iran

دوره 14، شماره 4، دی 2021، صفحه 699-720
Robab Mollaei؛ Seyed Ali Siadat؛ Reza Hoveida؛ Jalal Rizaneh

2.

سرمایه اجتماعی به مثابه راهبرد برندسازی شخصی برای مدرسان مدیریت

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 13 شهریور 1401
مهدی رفتاری؛ علی نقی امیری؛ حسن زارعی متین

3.

عوامل موثر بر برندسازی شخصی موزیسین های فعال با رویکرد داده کاوی (مورد مطالعه :شبکه اجتماعی اینستاگرام)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 فروردین 1402
محمدمهدی پورسعید؛ محمد علی رحمانی کوهبنانی؛ سعید ده یادگاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب