1.

Evaluation of Challenge between Internet and Mass Media in News Diffusion with the Use of Stochastic Process

دوره 3، شماره 7، مهر 2011، صفحه 19-36
Seyed Golamreza Jalali Naeeni؛ Saeed Yaghoubi؛ Fateme Pourdadashi Komachali

2.

بازتاب رسانه‌های ارتباط‌جمعی در ادبیات داستانی معاصر ایران

دوره 10، شماره 3، آذر 1400، صفحه 27-52
فرزانه فخریان لنگرودی؛ اعظم راودراد

3.

بررسی رابطۀ نوسازی و تغییر نگرش‌ها و رفتارهای دینیِ جوانانِ شهر و روستاهای سنندج

دوره 3، شماره 4، بهمن 1393، صفحه 603-637
حسین میرزایی؛ سارا شریعتی؛ نافع باباصفری

4.

بررسی راهکارهای بازاریابی برای ترویج و توسعة رشته های ورزشی در ایران

دوره 39، شماره 0، اسفند 1387
امیر قیامی راد؛ مهرداد محرم زاده

5.

بررسی رفتار کودک در جایگاه یک مصرف کننده

دوره 4، شماره 3، مهر 1391، صفحه 103-120
محمدعلی عبدالوند؛ افسانه زمانی‎ مقدم؛ نسترن دهقانی سامانی

6.

بررسی ساختار سازمانی و شیوه مدیریت روزنامه های ایران

دوره 1، شماره 1، خرداد 1382
دکتر صدیقه ببرن؛ دکتر علی اکبر فرهنگی

7.

بررسی واژگان و اصطلاحات انگلیسی در زبان اردو و به کارگیری آن ها در رسانه های ارتباط جمعی به ویژه روزنامه ها

دوره 8، شماره 15، آذر 1382
محمد کیومرثى جرتوده

8.

تبیین جایگاه رسانه‎های جمعی در جامعه‌ی دانایی با رویکرد مدیریتی

دوره 2، شماره 5، مهر 1389
محمد صادق ضیایی؛ طاهر روشندل اربطانی؛ حسن خجسته؛ حسین مستقیمی

9.

تبیین جایگاه رسانه های همگانی در نهادینه کردن ورزش همگانی در کشور

دوره 33، شماره 33، اسفند 1386
طاهر روشندل اربطانی

10.

تحصیلات، رسانه‏ ها و آگاهی‏ ها

دوره 2، شماره 1، فروردین 1386
علیرضا دهقان؛ هوشنگ نایبی؛ سعید معیدفر

11.

تحلیل تأثیر رسانه‌های جمعی بر کاهش اعتماد اجتماعی روستاییان (مورد مطالعه: روستاهای دهستان کنویست شهرستان مشهد)

دوره 9، شماره 3، آذر 1397، صفحه 462-477
طاهره صادقلو؛ فهیمه جعفری؛ حمیده محمودی

12.

رسانه های جمعی و زبان

دوره 11، شماره 30، فروردین 1385
ایلمیرا دادور

13.

رسانه و سقف شیشه‎ای: تبیین نقش تلویزیون در ارتقاء زنان به سطوح مدیریتی جامعه

دوره 3، شماره 6، اردیبهشت 1390، صفحه 1-18
حبیب ابراهیم پور؛ امیر حسین مکبری؛ داوود ریواز؛ طاهر روشندل اربطانی

14.

شناسایی و اولویت بندی عوامل رسانه های جمعی موثردرتوسعه فرهنگ سیاسی ورزش قهرمانی

دوره 12، شماره 2، تیر 1399، صفحه 501-520
سیدجلیل میریوسفی؛ حسین بخشنده

15.

طراحی و تبیین مدل نهادی کردن برنامه‏های راهبردی جامعه از طریق رسانه‏های جمعی : مورد سند چشم انداز بیست ساله( ایران 1404)

دوره 21، شماره 2، خرداد 1387
علی‏اکبر فرهنگی؛ آرین قلی پور؛ طاهر روشندل اربطانی

16.

مشارکت زنان در رادیو و تلویزیون

دوره 1، شماره 5، فروردین 1382
اعظم راودراد

17.

مطالعه و بررسی نگرش متخصصان تربیت بدنی به نقش رسانه های جمعی( رادیو و تلویزیون ونشریات ) در گرایش مردم به ورزش قهرمانی وهمگانی

دوره 16، شماره 16، تیر 1382
فرزاد غفوری؛ دکتر هاشم کوزه چیان؛ دکتر محمد احسانی؛ دکتر حسین رحمان سرشت

18.

مطالعۀ جامعه‌شناختی فرسودگی تحصیلی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تبریز)

دوره 11، شماره 2، تیر 1401، صفحه 489-516
محمدباقر علیزاده اقدم؛ محمد عباس زاده؛ مرضیه ساعی

19.

نقش رسانه‌های جمعی در هدایت افکار عمومی در مواجهه با مخاطرۀ آبی

دوره 4، شماره 4، دی 1396، صفحه 367-381
هادی البرزی دعوتی؛ عبدالشریف ولدبیگی؛ مریم سمردپی

20.

نوسازی و فرهنگ سیاسی روستایی (موردمطالعه: روستائیان شهرستان ماکو)

دوره 14، شماره 3، آذر 1402، صفحه 538-553
سینا علمی؛ محمدرضا غلامی شکارسرایی؛ هادی نوری



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب