1.

A AHP Methodology for Ranking the Factors Influencing Trust in the Internet

دوره 3، شماره 7، پاییز 2011، صفحه 1-18
Mehdi Abzari؛ Hassan Ghorbani؛ khajeh Zadeh؛ Elmira Makinian

2.

A Comparative Study of the Evolution of Iranian e-Business Models with the Most Successful Global Business Models

دوره 9، شماره 1، 2017، صفحه 103-122
Emad Farazmand؛ Reza AliBakhshi

3.

Evaluation of influential factors on development of E-commerce: Case of Tehran SMEs

دوره 6، شماره 1، تابستان 2014، صفحه 145-160
Abbas Monavvarian؛ Amir Manian؛ Masoud Movahedi؛ Mohsen Akbari

4.

Identification of factors influencing building initial trust in e-commerce

دوره 9، شماره 3، پاییز 2016، صفحه 483-503
Mansoureh Maadi؛ Marjan Maadi؛ Mohammad Javidnia

5.

Identifying and Ranking the Effective Factors on Successful Implementation of Social Commerce in Iran, Using AHP Fuzzy

دوره 8، شماره 2، پاییز 2016، صفحه 295-314
Zahra Rahimi؛ Neda Abdolvand

6.

Study of the Effects of Customers’ Perceptions of Security and Trust on their Use of the Agriculture Bank of Iran’s e-Payment System

دوره 4، شماره 11، پاییز 2012، صفحه 135-154
Mohammad Reza Karimi؛ Sadegh Sepandarand؛ Farzaneh Haghshenas

7.

The Relationship between Country e-Readiness and Effectiveness of Applying Information Technology in Firms using Meta-Analysis Approach

دوره 3، شماره 8، زمستان 2011، صفحه 81-96
Hamid Khodadad؛ Saeed Fathi

8.

بررسی تأثیر ویژگی‎های تجارت اجتماعی بر اعتماد و تمایل به مشارکت در آن

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 777-794
سید محمدباقر جعفری؛ پگاه سادات حبیبی؛ زهرا محمدی دورباش

9.

بررسی جایگاه تجارت الکترونیکی محصولات دیجیتالی و طبقه‌بندی آن در موازین سازمان جهانی تجارت

دوره 45، شماره 1، بهار 1394، صفحه 75-93
ابراهیم رهبری؛ محمدابراهیم داستانپور حسین ابادی

10.

بررسی ساختار بازارهای اینترنتی با تأکید بر اثرات خارجی شبکه‎ای

دوره 42، شماره 2، زمستان 1386
جعفر عبادی؛ فرناز افتخاری

11.

بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش تجارت الکترونیکی در بخش کشاورزی

دوره 14، شماره 2، تابستان 1395، صفحه 541-565
علی نقی امیری؛ سید محمدباقر جعفری؛ معصومه حسینی ابوعلی

12.

بررسی فقهی احتکار در تجارت الکترونیک

دوره 49، شماره 1، بهار 1395، صفحه 17-31
علی اکبر ایزدی فرد؛ امیرمحمد علیزاده

13.

بررسی نقش تعدیل‌کنندگی متغیرهای جمعیت‌شناختی بر ریسک‌های ادراک شده پذیرش تجارت الکترونیکی در بخش کشاورزی ایران

دوره 48، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 379-389
سید محمدباقر جعفری؛ معصومه حسینی ابوعلی

14.

شرط توالی در قراردادهای الکترونیکی

دوره 14، شماره 3، پاییز 1397، صفحه 707-730
محمد علی خادمی کوشا

15.

ضرورت بانکداری الکترونیکی در شهر الکترونیک

دوره 3، شماره 1، بهار 1387
رحمت میرزایی سروکلایی؛ نغمه الوندی

16.

طراحی و معرفی دوره‌های آموزش استاندارد تجارت الکترونیکی در ایران

دوره 5، شماره 16، زمستان 1386
محمد رحیم اسفیدانی؛ روح الله نوری؛ هادی دارمی؛ مسعود شریعتی

17.

مقایسۀ ابعاد حقوقی اعتبارات اسنادی و تعهد پرداخت بانکی

دوره 47، شماره 4، زمستان 1396، صفحه 647-666
محسن صادقی؛ سمیرا سلیمان‌زاده

18.

ویژگی های مقررات داوری سازمان جهانی مالکیت فکری و مقایسه آن با قانون داوری تجاری بین المللی

دوره 38، شماره 1، بهار 1387
محمد عیسی تفرشی؛ سید محمد اسدی نژاد



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.