1.

An investigation on the moderating role of users’ self-efficacy and mobile banking satisfaction in Iran

دوره 7، شماره 3، آذر 2015، صفحه 531-552
Seyed Mohammadbagher Jafari؛ Ali Hamidizadeh؛ Mohaddece Sadat Moaddab

2.

Developing a model for explaining effective factors on trust in electronic banking; a survey in Bank Melli of Urmia

دوره 6، شماره 1، تیر 2014، صفحه 91-106
Jamshid Salar؛ Abolghasem Ebrahimi

3.

Modeling the Role of Elements on Positive Word-of-Mouth in the e-Banking

دوره 4، شماره 13، فروردین 2013، صفحه 157-170
Mohammad Mousakhani؛ Samaneh Torkzadeh

4.

بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر پذیرش و استفاده از بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی: شعب بانک ملی شهرستان اراک)

دوره 8، شماره 22، بهمن 1389، صفحه 147-168
فهیمه بخشعلی؛ سیدمجتبی حسینی‌فرد؛ محمد رحمتی

5.

بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی بانک ملت)

دوره 3، شماره 4، دی 1390، صفحه 93-114
عباسعلی رستگار؛ زهره آقامحمدی

6.

ضرورت بانکداری الکترونیکی در شهر الکترونیک

دوره 3، شماره 1، فروردین 1387
رحمت میرزایی سروکلایی؛ نغمه الوندی

7.

ضرورت ها و موانع ایجاد شهر هوشمند در ایران

دوره 15، شماره 15، مهر 1382
دکتر مصطفی بهزاد فر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب