1.

Developing an Integrated Approach for Inventory Control, Pricing and Advertisement of Deteriorating Items

دوره 50، شماره 3، اسفند 2016، صفحه 407-4016
Masoud Rabbani؛ Nadia Pourmohammad-Zia؛ Hamed Rafiei

2.

ارزیابی استراتژی انتخاب رسانه تبلیغاتی مبتنی بر رفتار مصرف‌کنندگان

دوره 9، شماره 2، مهر 1393
قاسم زارعی قرکانلو؛ اصغر مشبکی؛ اسدالله کردنائیج

3.

بررسی راهکارهای بازاریابی برای ترویج و توسعة رشته های ورزشی در ایران

دوره 39، شماره 0، اسفند 1387
امیر قیامی راد؛ مهرداد محرم زاده

4.

تأثیر ترویج خدمات ورزشی رایگان بر انگیختگی و قصد آیندۀ مصرف‌کننده در تبلیغات

دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 247-262
محسن بهنام؛ مهرزاد حمیدی؛ محمود گودرزی

5.

تعیین سیاست‌ بهینه در افزایش درآمد مسابقات ورزشی مبتنی بر قیمت بلیت، با استفاده از رویکرد پویایی‌شناسی سیستم؛ مورد مطالعه لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 53، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 209-224
مینا نوروزی؛ ژاله معماری؛ کاظم عسکری فر

6.

تکنیک‌های پیشبردی در جایگذاری محصولات غذایی ناسالم در مجلات کودکان

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 114-131
فریبا اسماعیل‌پور؛ میترا شعبانی نشتایی

7.

توسعۀ مدل پذیرش فناوری در بانکداری ایران (پژوهشی پیرامون بانک رفاه)

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 471-490
جعفر رزمی؛ سیدعبدالله حیدریه؛ علی شهابی

8.

رابطه بین استفاده از تصاویر ورزشی در تبلیغات و رفتار مصرفی تماشاچیان مسابقات ورزشی

دوره 34، شماره 34، اسفند 1386
نصراله سجادی؛ علیرضا امیدی؛ قاسم زارع

9.

راهبردهای تبلیغات در اعلان

دوره 36، شماره 0، دی 1387
دکتر زهرا رهبرنیا؛ سمیه مهریزی ثانی

10.

شیوۀ بازنمایی زنان در تبلیغات تلویزیونی ایران و امریکا

دوره 8، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 83-99
اعظم راودراد؛ فروغ محمدی

11.

نوع شناسی استعارة بصری در تبلیغات تجاری (مطالعه منتخبی ازتبلیغات تجاری در شبکه اینستاگرام)

دوره 27، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 103-113
میترا معنوی راد؛ شادی مددی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب