1.

ارایه الگوی حمایتی دولت از کارآفرینی رسانه‌ای در ایران ( مورد مطالعه بازی های رایانه ای )

دوره 10، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 615-634
افسانه طاهری؛ طاهر روشندل اربطانی

2.

ارزیابی عوامل موثر بر گرایش به بازی‌های رایانه‌ای در شهر یزد

دوره 8، شماره 2، مهر 1392
اکبر زارع شاه‌آبادی؛ مهدی نیک‌عهد

3.

بررسی رابطۀ انجام بازی‌های رایانه‌ای و میزان مطالعة دانش‌آموزان مقطع راهنمایی: مطالعة موردی شهر کرج

دوره 45، شماره 3، آبان 1390، صفحه 111-133
لیلی شریفی؛ مهدی شقاقی؛ صابر شریفی

4.

تأثیر بازی‌های رایانه‌ای برانگیختگی نوجوانان پسر

دوره 34، شماره 34، اسفند 1386
سعید قربانی؛ حسن محمدزاده؛ بختیار ترتیبیان

5.

هوش مصنوعی و فرصت‌های کسب¬وکار: شناسایی کارکردهای هوش مصنوعی در ایجاد مزیت رقابتی برای کسب¬وکارهای فناور (مطالعه¬ی صنعت بازی‌های رایانه‌ای)

دوره 6، شماره 2، شهریور 1392، صفحه 7-26
سید علی¬اکبر احمدی؛ محمدرضا دارائی؛ آرش سلام¬زاده؛ محمدرضا جعفری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب