1.

«برای عشق، پول یا هر دو؟» مطالعه‌ کیفی منفعت‌طلبی زنانه در پارادایم جامعه‌شناسی اقتصادی جدید

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 19 اسفند 1400
زینب شفیعی

2.

«برای عشق، پول یا هر دو؟»مطالعه‌ کیفی منفعت‌طلبی زنانه در پارادایم جامعه‌شناسی اقتصادی جدید

دوره 29، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 227-268
زینب شفیعی

3.

تحلیل آثار سیاست‌های پولی و مالی بر کارآفرینی (با تأکید بر بخش زنان)

دوره 7، شماره 4، دی 1393، صفحه 773-793
ایمان چراتیان؛ سعید قربانی

4.

چگونگی تغییر نقش شبکه‌های اجتماعی زنان کارآفرین از مرحلة نوپایی به تثبیت: مورد بررسی بخش صادرات

دوره 6، شماره 4، دی 1392، صفحه 1-19
زهرا آراستی؛ الناز طرزمنی

5.

زنان کارآفرین ایرانی؛‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ ساختارهای فرهنگی-اجتماعی مؤثر در ایجاد کسب و کارهای کارآفرینانه

دوره 4، 1-2، شهریور 1385
زهرا آراستی

6.

شناسایی قابلیت‌های کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشجویان دختر دانشگاه کشاورزی و منابع‌طبیعی رامین اهواز)

دوره 3، شماره 2، شهریور 1389، صفحه 141-161
حوریه مرادی؛ حسین شعبانعلی فمی

7.

شناسایی موانع و راهکارهای بهبود سیستم کارآفرینی زنان با استفاده از رویکردهای تحقیق در عملیات سخت و نرم

دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 609-632
مهناز حسین زاده؛ عالیه کاظمی

8.

فراتحلیل عوامل مؤثر بر کارآفرینی زنان روستایی (پژوهش‌‌های بازۀ زمانی 1390-1401)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 آذر 1402
اکبر ذوالفقاری؛ نرگس قانعی یخدان

9.

نقش همسران در اکوسیستم کارآفرینی زنان با رویکردی فراترکیب

دوره 19، شماره 3، مهر 1400، صفحه 351-377
مهدی حسین پور؛ بیژن رضایی؛ عطیه خدایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب