1.

Analyzing the Problems of Ayandeh Bank Branches across the Country Using Data Mining Technique

دوره 6، شماره 2، مهر 2014، صفحه 333-350
Shabnam Mohammadi؛ Somayeh Alizadeh

2.

An investigation on the moderating role of users’ self-efficacy and mobile banking satisfaction in Iran

دوره 7، شماره 3، آذر 2015، صفحه 531-552
Seyed Mohammadbagher Jafari؛ Ali Hamidizadeh؛ Mohaddece Sadat Moaddab

3.

ارزیابی و تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت سرمایه‌گذاران به عنوان مشتریان شرکت‌های کارگزاری بورس اوراق بهادار تهران ( مطالعه‌ی موردی: بورس‌های منطقه‌ای تهران، اصفهان و یزد)

دوره 3، شماره 2، شهریور 1390، صفحه 61-80
داریوش دموری؛ داریوش فرید

4.

بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان اماکن ورزشی شهر مشهد بر مبنای مدل تحلیل اهمیت-عملکرد

دوره 11، شماره 2، تیر 1398، صفحه 305-320
مرضیه پارسا اصل؛ سید رضا حسینی نیا؛ رضا اندام

5.

تأثیر بازاریابی حسی بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان به برندهای ورزشی

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 549-564
جواد میرزایی؛ سیدعماد حسینی

6.

تحلیل چندمعیاره رضایت: به‌کارگیری و موارد ضعف MUSA در عمل (مطالعه صنعت بانکداری)

دوره 5، شماره 1، فروردین 1392، صفحه 139-163
محمدرضا مهرگان؛ محمد مدرس یزدی؛ طهمورث حسنقلی‌پور؛ حسین صفری؛ محمود دهقان‌نیری

7.

رابطه به‌کارگیری فناوری RFID بر خلق مزیت رقابتی برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران

دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 143-158
محمد محمودی میمند؛ رامین نصیری؛ میلاد نکویی

8.

رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتریان

دوره 4، شماره 4، بهمن 1385
حسین خنیفر؛ زهرا حیدرنیا

9.

مطالعه اثر مدیریت روابط با مشتری بر پیامدهای رفتاری مشتریان در ادارات ورزش و جوانان استان گلستان

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 441-457
ناصر بای؛ امیر قنبرپور نصرتی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب