1.

Identification of Learning Management Systems Functional Areas and Limitations (Case Study: E-Learning Center of University of Tehran)

دوره 10، شماره 2، 2018، صفحه 331-354
Ali Akbar Farhangi؛ Hamidreza Yazdani؛ Maryam Haghshenas

2.

Proposing a Holistic Model for Formulating the Security Requirements of e-learning based on Stakeholders’ Point of Veiw

دوره 8، شماره 1، تیر 2016، صفحه 141-154
Abouzar Arabsorkhi Mishabi؛ Mohammad Musakhani؛ Amir Manian

3.

ارزیابی کیفیت خدمات نظام یاددهی - یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی

دوره 49، شماره 2، تیر 1394، صفحه 277-303
محمد علی شاه حسینی؛ فاطمه نارنجی ثانی؛ رحیم عبادی؛ حمید رودباری

4.

بررسی صلاحیت‌های مورد نیاز اعضای هیات علمی دانشکده‌های کشاورزی برای تدریس در نظام یادگیری الکترونیکی

2-40، شماره 3، آذر 1388
مسعود رضایی؛ حمید موحدمحمدی؛ علی اسدی؛ خلیل کلانتری

5.

تحلیل نگرش آموزشگران نسبت به یادگیری الکترونیکی در آموزش‌‌های علمی ـ کاربردی کشاورزی در ایران

دوره 39، شماره 1، بهمن 1387
داوود محمدی؛ سیدمحمود حسینی؛ حسین شعبانعلی فمی؛ مجتبی رجب بیگی؛ محمدتقی عیسایی

6.

شناسایی سیاست‌های لازم برای توسعه یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی کشاورزی

دوره 42، شماره 1، آبان 1390، صفحه 57-66
مسعود رضایی؛ حمید موحد محمدی؛ علی اسدی؛ خلیل کلانتری

7.

طراحی الگویی برای یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی ترویج و آموزش کشاورزی ایران

دوره 39، شماره 1، بهمن 1387
جعفر یعقوبی؛ ایرج ملک محمدی؛ هوشنگ ایروانی؛ محمد عطاران

8.

طراحی مدل جامع به کارگیری مخازن سازمانی در یادگیری الکترونیکی

دوره 57، شماره 2، تیر 1402، صفحه 77-94
مریم فلاح؛ میترا صمیعی

9.

یکپارچه‏ سازی کتابخانه ‏های دیجیتالی با محیط‌ های یادگیری مجازی

دوره 47، شماره 2، تیر 1392، صفحه 139-158
اکبر مجیدی؛ علی شعبانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب