1.

ارائه مدلی برای بهبود خدمات کتابخانه‌ها با استفاده از روش دیمتل مورد مطالعه: کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شیراز

دوره 54، شماره 2، تیر 1399، صفحه 101-122
پیام شجاعی؛ فرزانه عفیفیان؛ فرزانه اسلاملو

2.

ارزیابی عوامل مدیریتی مؤثر بر میزان موفقیت شرکت های تعاونی تولید روستایی استان چهارمحال و بختیاری

دوره 47، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 313-323
شکیبا مهدیان؛ امیر مظفر امینی؛ علی یوسفی

3.

ارزیابی کیفیت خدمات باشگاه‌های خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل سروکوال

دوره 9، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 213-228
احسان ططری؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه چیان

4.

ارزیابی میزان رضایت از کیفیت خدمات مدیریت شهری در مناطق حاشیه‌نشین (مطالعۀ موردی: اسلام‌آباد کرج)

دوره 6، شماره 2، تیر 1397، صفحه 289-306
اسماعیل نصیری هنده‌‌خاله

5.

الحاق نقاط روستایی به شهر همدان و تأثیر آن بر رضایت از کیفیت خدمات دریافتی: کاربرد مدل سروکوآل

دوره 12، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 314-331
یاسر محمدی؛ آرزو ملازادگان؛ زینب اسدپوریان

6.

بررسی کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان کرمان از ابعاد مختلف در راستای حفظ و جذب مشتریان

دوره 2، شماره 1، فروردین 1389
امید پورحیدری؛ محمد خاکساری؛ محمد دوست محمدی

7.

سنجش آثار کیفیت خدمات سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان بر رضایتمندی صاحبان مشاغل خانگی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 19 آذر 1402
مهرناز توحیدی مقدم؛ سیده فاطمه امامی؛ مجید یاسوری

8.

شناسایی و اولویت بندی معیارهایی برای ارزیابی عملکرد زنجیره تامین خدمات

دوره 7، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 151-174
محمود رضا مستقیمی؛ محمد رحیم رمضانیان؛ محمد اسماعیل زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب