1.

بررسی تأثیر ابعاد تصویر ذهنی فروشگاهی بر ارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای(رفاه، شهروند و هایپر استار) در سطح شهر تهران

دوره 3، شماره 3، مهر 1390، صفحه 19-34
عبدالحمید ابراهیمی؛ حسین صفرزاده؛ مریم جاویدی حق

2.

بررسی رابطه بین تاکتیک‌های بازاریابی ارتباطی فروشگاه های زنجیره‌ای و رفتار خرید مشتریان

دوره 2، شماره 1، فروردین 1389
منصور صمدی؛ علی حسین حسین‌زاده؛ محمد نورانی کوتنایی

3.

تحلیل مکانی منطقۀ 3 شهر رشت با رویکرد انتخاب مکان بهینۀ استقرار فروشگاه‌های زنجیره‌ای

دوره 2، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 17-29
سید علی حسینی؛ محمد اسکندری نوده؛ فاطمه حیدری؛ رقیه حیدری

4.

شناسایی تأثیر مؤلفه‌های رفتاری روی عملکرد نیروی فروش با رویکرد توسعه هوش هیجانی (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه)

دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 114-148
محمد رضا خوش لفظ؛ مجتبی امیری؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ حسین علایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب