1.

The Effect of Electronic Services Quality on Trust-Building in Online Customers of Tehran’s Brokerage Firms

دوره 4، شماره 11، مهر 2012، صفحه 47-68
Ali Asghar Sajedi Far؛ Mohammad Rahim Esfidani؛ Mohammad Hosein Vahdatzad؛ Meysam Mahmoudi Azar

2.

ارایه مدلی جهت ارزیابی و انتخاب بازارهای خارجی در صنعت خودروسازی

دوره 2، شماره 1، فروردین 1389
محمود فیروزیان؛ صمد نجفی؛ محمدرضا لعلی؛ حسین رضاپور

3.

ارزیابی موانع گردشگری پزشکی شهر تبریز

دوره 9، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 27-39
ابوالفضل قنبری؛ فریبا کرمی؛ طاها ایمان زاده

4.

بررسی اثر ظرفیت جذب و خلاقیت بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران.

دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 521-546
میر حسن سیدعامری؛ همایون عباسی؛ عزت الله جمشیدی

5.

بررسی ارتباط هوش هیجانی با قصد کارآفرینانه مورد مطالعه: دانشجویان کارشناسی تربیت بدنی دانشگاه تهران

دوره 6، شماره 3، آبان 1393، صفحه 421-441
عبداله احمدی کافشانی؛ علی ناظمی

6.

بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی

دوره 1، شماره 1، مهر 1393، صفحه 81-99
احمد عربشاهی کریزی

7.

بررسی نقش ابعاد کارآفرینی دانش‌بنیان در عملکرد تحقیق و توسعة کارآفرینانة نظام تحقیقات کشاورزی ایران

دوره 7، شماره 4، دی 1393، صفحه 733-753
امیر علم بیگی

8.

تأثیر بازاریابی ‏خیرخواهانه بر قصد خرید مصرف‏کننده (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان تک‌ماکارون)

دوره 19، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 1-24
حسین خنیفر؛ نیما سلطانی نژاد؛ علی اصغر رشید

9.

عوامل موثر بر تقاضای گردشگری منطقه آزاد ارس با رهیافت مدل معادلات ساختاری

دوره 48، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 557-572
اسماعیل پیش بهار؛ رقیه پرچم؛ حسین یادآور

10.

واکاوی سازه‌های فردی و اجتماعی مؤثر بر توسعه کارآفرینی روستایی با تأکید بر بخش کشاورزی کامفیروز شهرستان مرودشت

دوره 9، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 292-307
مهدی رحمانیان کوشککی؛ یعقوب زارعی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب