1.

ارائه الگوی تأثیر استراتژی فروش و بازاریابی بر عملکرد فروش

دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 61-84
زهره دهدشتی شاهرخ؛ امیرحسین پورحسینی

2.

تحلیل اثر استراتژی‌های رقابتی بازاریابی کشاورزی بر توسعه زنجیره ارزش: (مطالعه موردی صنایع لبنی)

دوره 53، شماره 4، دی 1401، صفحه 935-944
ناصر سیف اللهی

3.

تحلیل خوشه‌ای موانع اجرای استراتژی‌های بازاریابی در صنعت خودروسازی (مطالعه‎ی موردی: شرکت ایران خودرو)

دوره 2، شماره 4، اسفند 1389
محمد سیدهاشمی؛ امیررضا ممدوحی

4.

شناسایی عوامل مؤثر بر جذب حامیان ورزش قهرمانی (مطالعه موردی: استان خراسان شمالی)

دوره 11، شماره 4، دی 1398، صفحه 761-785
هادی باقری؛ باقر مرسل؛ علی فهیمی نژاد؛ امین رشید لمیر

5.

ممیزی بازاریابی صنعتی مطالعه‌ی موردی مجموعه شرکت‌های قطعه ساز گروه بهمن

دوره 2، شماره 1، فروردین 1389
ابوالفضل معصوم زاده زواره؛ وحید ناصحی‌فر

6.

موانع اجرای استراتژی‌های بازاریابی: ارائه‌ی یک طبقه‌بندی و رتبه‌بندی آن برای شرکت ایران خودرو

دوره 1، شماره 1، 1387
امیررضا ممدوحی؛ محمدرضا سیدهاشمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب