1.

Assessing the Information Technology Alignment in Business based on Combined Indicators(A Survey of OPIC)

دوره 4، شماره 12، دی 2012، صفحه 135-164
Alireza Aliahmadi؛ Davood Karimzadegan Moghadam؛ Hamidreza Izadbakhsh؛ Reza Ghourchian

2.

ارائه چارچوب خدمات توسعه کسب‌وکار (BDS) شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور

دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، اسفند 1402، صفحه 71-95
محمد خادمی کله لو؛ سید محمد صاحبکار خراسانی؛ میلاد پور زارع

3.

استراتژی‌های کسب‌وکار صنعت سینمای ایران؛ مدل کسب‌وکار صنعت سینمای ایران در بحران کرونا

دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 54-84
مهدی مافی؛ منوچهر انصاری

4.

بازآفرینی و آزمون فرایندکارآفرینی در موسسات آموزشی شهر تهران

دوره 2، شماره 3، آذر 1388، صفحه 163-181
سیدهادی صادقی؛ محمود قنادان

5.

با ‏هم‌‏آفرینی

دوره 2، شماره 4، شهریور 1400، صفحه 80-82
مهسا پایه‌دار

6.

بررسی ارتباط بین ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینانه و ایجاد کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ورزشی

دوره 7، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 69-82
محمد احسانی؛ سید مرتضی عظیم زاده؛ اسدا... کردنائیج؛ هاشم کوزه چیان؛ براندا پیتز

7.

بررسی تأثیر نوسان‌های اقلیمی بر کسب‌وکار بخش کشاورزی در کشورهای حوزۀ مِنا

دوره 1، شماره 1، مهر 1403، صفحه 39-53
مینا حمیدی

8.

تحلیل جایگاه مفهوم برکت در کسب‌وکار

دوره 11، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 121-139
مهدی علیزاده؛ سید رضا حجازی؛ رامین کاشف آذر

9.

تحلیل محتوای نظریه‎های مبتنی بر همکاری کسب‌وکارها با تأکید بر کارکردهای شبکه‎سازی

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 3-24
رسول لوایی آدریانی؛ خلیل کلانتری؛ علی اسدی؛ امیر علم بیگی

10.

روش‎های تأمین مالی کارآفرینی اجتماعی

دوره 19، شماره 1، 1396، صفحه 119-138
محمد عزیزی؛ مریم ملایجردی

11.

سنجش تاب آوری کسب و کارهای گردشگری در برابر بحران شیوع ویروس کووید 19 مطالعه موردی: سکونتگاههای ساحلی شهرستان بابلسر

دوره 54، شماره 4، دی 1401، صفحه 1211-1226
ناصر علیقلی زاده فیروز جایی

12.

سنجش عوامل موثر بر عملکرد کسب و کارهای زنان کارآفرین در روستاهای شهرستان میانه

دوره 12، شماره 4، دی 1393، صفحه 545-558
غلامحسین حسینی نیا؛ احمد یعقوبی فرانی؛ رضا سیدین

13.

شایستگی‌های کلیدی مربیان کسب‌و‌کار

دوره 9، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 317-336
محمد عزیزی؛ علی گودرزی

14.

شناسایی بازدارنده‌های گرایش زنان روستایی به مشاغل خانگی (مورد مطالعه: بخش سردرود شهرستان رزن)

دوره 11، شماره 4، بهمن 1392، صفحه 559-574
احمد یعقوبی فرانی؛ هاجر وحدت مودب؛ سمیه لطیفی

15.

شناسایی عوامل ارزش پیشنهادی سالمندان مجموعه‌های تفریحی ورزشی شهر تهران

دوره 15، شماره 4، دی 1402، صفحه 217-202
نجف اقایی؛ فرشید کشاورز؛ محمدرضا برومند

16.

طراحی الگوی سرعت بین‌المللی سازی کسب‌وکار‌های مبتنی بر فناوری‌های پیشرفته (موردمطالعه: صنعت دارو)

دوره 15، شماره 3، آذر 1401، صفحه 421-438
سعیده حنفی؛ سینا نعمتی زاده؛ بابک ضیاء؛ جلال حقیقت منفرد

17.

طراحی الگوی شکل‌گیری برند فردی کارآفرینان شهر اصفهان

دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 911-933
مجتبی امانی بنی؛ علی نصراصفهانی؛ علی شائمی بزرکی؛ هادی تیموری

18.

علل شکست کارآفرینان در ایران

دوره 3، شماره 2، شهریور 1389، صفحه 163-184
هرا آراستی؛ منیره غلامی

19.

فراترکیب جایگاه مسئولیت اجتماعی کسب‌وکار در ادبیات پژوهش معاصر سازمان در ایران

دوره 8، شماره 2، تیر 1394، صفحه 353-369
مهدی علیزاده؛ سارا سهیلی؛ وحیده بامشاد

20.

نقش تعدیل گر بازاریابی کارآفرینانه در ارتباط بین سرمایه فکری و عملکرد کسب و کارهای ورزشی

دوره 15، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 51-36
امیر رحیمی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ احمد رجبی؛ محمدرضا میری

21.

واکاوی چالش‌های فراروی عملیاتی کردن ایده‌های کسب‌وکار از دیدگاه زنان روستایی (مورد: استان کرمانشاه)

دوره 9، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 552-563
مهنا شاهمرادی؛ تهمینه احسانی فر؛ کامبخش فرحمند؛ فرحناز رستمی؛ ماریه صحرایی






سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب