1.

Designing a Conceptual Model for Organizational Stupidity Using a Combination of Grounded Theory and Interpretive Structural Modeling

دوره 15، شماره 3، مهر 2022، صفحه 549-568
Samaneh Karimi-Ghartemani؛ Naser Khani؛ Ali Nasr Isfahani

2.

Designing a Model for "Business Process-Orientation" Using Interpretive Structural Modeling Approach (ISM)

دوره 1، شماره 1، خرداد 2009
Adel Azar؛ karim bayat

3.

The Applying ISM/FANP Approach for Appropriate Location Selection of Health Centers

دوره 4، شماره 2، آذر 2011، صفحه 5-28
Hamid Shahbandarzadeh؛ Ahmad Ghorbanpour

4.

ارائه الگوی پیدایش مدیریت ذره بینی؛ چگونگی شکل گیری مدیریت ذره بینی با روش مدلسازی-ساختاری تفسیری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 09 مرداد 1402
علی شریعت نژاد؛ سیروس حبیبی راد

5.

ارائه چارچوبی برای تبیین تسخیر خط‌مشی‌های عمومی با کاربست روش تحلیل مضمون و مدل‌سازی ساختاری ـ تفسیری

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 403-430
سید عباس ابراهیمی؛ محسن عین علی

6.

ارائه مدل چابکی زنجیره تأمین پایدار در صنعت آجر استان اصفهان

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 335-352
فرهاد فرهادی؛ محمدرضا تقی زاده یزدی؛ منصور مومنی؛ سید مجتبی سجادی

7.

ارائه مدل شکل‌گیری تجربه مشتریان بانکداری خرد از طریق عوامل تحت مدیریت سازمان با رویکرد مدل‎سازی ساختاری تفسیری

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 565-584
هاجر حکیمی؛ علی دیواندری؛ مسعود کیماسی؛ مهدی حقیقی کفاش

8.

ارزیابی عوامل کلیدی پیاده‌سازی موفق تولید در کلاس جهانی با استفاده از رویکرد یکپارچه مدل‌سازی ساختاری تفسیری (ISM)، تئوری گراف و رویکرد ماتریسی (GTMA) (مطالعه موردی:گروه ایران‌خودرو و سایپا)

دوره 5، شماره 1، فروردین 1392، صفحه 63-81
اکبر عالم تبریز؛ حمیدرضا طلایی؛ الناز مرادی

9.

استفاده از رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری در ارائه مدل چابکی زنجیره توزیع تعاونی کمباین‌داران استان فارس

دوره 48، شماره 4، دی 1396، صفحه 505-515
نجمه توکلی؛ محمد شریفی؛ اسداله اکرم

10.

تبیین جایگاه گرایش کارآفرینانه سازمانی در تحقق مزیت های رقابتی؛ مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران

دوره 8، شماره 2، تیر 1394، صفحه 233-252
سید علی حیدری؛ اسدا... کردنائیج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ محمدرضا زالی

11.

تحلیل موانع تعامل‌پذیری فرهنگی در زنجیره تأمین صنعت خودرو با به کارگیری رویکرد مدل‌سازی ساختاری-تفسیری( ISM)

دوره 13، شماره 2، مرداد 1394، صفحه 369-391
محمدرحیم رمضانیان؛ محمود مرادی؛ فاطمه سلطانی

12.

تلفیق مدل‌سازی ساختاری تفسیری با فرآیند تحلیل شبکه‌ای فازی جهت مکان‌یابی مراکز خدماتی FANP ISM.

دوره 4، شماره 1، شهریور 1391، صفحه 109-128
داریوش محمدی زنجیرانی؛ غلامرضا عسگری؛ رضا شیخ

13.

چالش‌های حاکمیت شبکۀ مدیریت بحران (مطالعۀ موردی: شهر تهران)

دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 379-402
سید حمید هاشمی پطرودی؛ احمد جعفرنژاد؛ محمدرضا صادقی مقدم؛ حسین صفری

14.

سازماندهی کسب و کار جدید: چه فعالیت‎های پیش‎سازمان را ایجاد می‎کنند؟

دوره 12، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 101-120
کامبیز طالبی؛ سیدهادی فرحزادی؛ سیدرضا حجازی؛ سید مجتبی سجادی

15.

سیاستگذاری مبتنی بر حکمرانی خوب در راستای مدیریت تعارض منافع و صیانت از حقوق عمومی (مطالعه موردی سازمان تأمین اجتماعی)

دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 170-185
مصطفی سالاری

16.

شناسایی عوامل موثر بر صادرات کالاهای فنآورمحور با رویکرد کارآفرینی و بازارمحوری

دوره 9، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 139-158
مریم آقاموسی طهرانی؛ احمد سرداری؛ عبدالحسین کرمپور

17.

طراحی الگوی فرایندی توسعه کشاورزی حفاظتی در ایران با استفاده از رویکرد الگوسازی ساختاری تفسیری

دوره 49، شماره 1، اردیبهشت 1397، صفحه 105-120
سمیه لطیفی؛ حسین راحلی؛ حسین یادآور؛ حشمت اله سعدی

18.

طراحی چارچوب ارزیابی متوازن براساس رویکرد ترکیبی نمودار علت‎ومعلولی، مدل‎سازی ساختاری تفسیری (ISM) و فرایند تحلیل شبکه‎ای (ANP)

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 573-590
غلامرضا کردستانی؛ مژده قاسمی

19.

طراحی مدل خط‌مشی‌گذاری در ورزش ایران با رویکرد توسعه ورزش‌های همگانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 27 آبان 1402
بهداد صادقی؛ رحمت ا... قلی پور؛ مجتبی امیری؛ مرجان صفاری

20.

طراحی مدل سازمان هولوگراف با استفاده از مدل‎سازی ساختاری تفسیری با رویکرد تحلیل عاملی اکتشافی

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 543-560
زهرا فروتنی؛ امیر لعلی سرابی

21.

طراحی مدل عناصر تفکر استراتژیک در سازمان‌های ایرانی

دوره 1، شماره 1، 1387
اصغر مشبکی؛ آناهیتا خزاعی

22.

طراحی مدل عوامل مؤثر بر نگه‌داشت سرمایة انسانی مبتنی بر برند کارفرما با استفاده از روش مدل‏یابی ساختاری‌ـ تفسیری (مورد مطالعه: شرکت بیمة البرز)

دوره 19، شماره 3، مهر 1400، صفحه 551-575
رضا احسانی؛ سامره شجاعی؛ روح الله سمیعی؛ سید محمد زرگر

23.

مدل سازی ساختاری تفسیری راهکارهای افزایش تولید شرکت های تعاونی استان خوزستان در دوره شیوع کرونا

دوره 13، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 147-171
علی بوداقی؛ معصومه باقری؛ سجاد بهمنی؛ مرضیه شهریاری؛ بهروز صادقی عمرو آبادی

24.

مدل‌سازی ساختاری تفسیری هویت برند سازمانی در بازار B2B صنعت IT با نگاهی به عملکرد بازاریابی

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 259-280
محمد رحیم اسفیدانی؛ سارا رمضانی؛ محمد علی شاه حسینی

25.

مدلی برای روابط ریسک‌های زنجیرۀ تأمین صنعت پتروشیمی در ایران

دوره 7، شماره 3، مهر 1394، صفحه 405-424
علی آتش سوز؛ کامران فیضی؛ ابوالفضل کزازی؛ لعیا الفت



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب