1.

بررسی اثر بخشی بازخورد همسالان در یادگیری زبان انگلیسی در محیط وب2.0 (بازخورد همسالان2.0)

دوره 11، شماره 3، آبان 1400، صفحه 556-570
الهام اکبری

2.

تبیین رابطۀ سرمایۀ اجتماعی کاربران ایرانی در شبکۀ اجتماعی فیس‌بوک و مشارکت سیاسی در دنیای واقعی

دوره 4، شماره 4، دی 1394، صفحه 615-635
حمید عبداللهیان؛ حسین کرمانی

3.

تحلیل محتوای صفحات و گروه‌های شبکه اجتماعی فیس‌بوک با نظریه حوزه عمومی هابرماس

دوره 2، شماره 1، اردیبهشت 1392، صفحه 87-110
بهجت یزدخواستی؛ صمد عدلی پور؛ آسیه سپهری

4.

تعامل در فیس‌بوک و تاثیر آن بر هویت مدرن جوانان شهر اصفهان

دوره 9، شماره 2، مهر 1393
مسعود کیانپور؛ صمد عدلی‌پور؛ حکیمه ملک‌احمدی

5.

جدیدتر از رسانه‌های خیلی جدید

دوره 5، شماره 2، مهر 1389
پل لوینسون

6.

چالش ها و فرصت های فیس بوک در بازتاب جهانی انقلاب اسلامی با تأکید بر سرمایه اجتماعی پاتنام

دوره 45، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 23-39
سید مهدی ساداتی نژاد؛ سید محمد حسین اکرمیان

7.

دلایل ترجیح یک شبکه اجتماعی مجازی بر سایر شبکه‌ها: مطالعه موردی گوگل پلاس و فیس‌بوک

دوره 10، شماره 1، فروردین 1394
علی ربیعی؛ حسین کرمانی

8.

زنان و کنش‌گری در رسانه‌های اجتماعی (مطالعۀ موردی: صفحۀ فیس‌بوکی «آزادی یواشکی زنان»)

دوره 15، شماره 2، تیر 1396، صفحه 205-222
حامد طالبیان؛ سارا طالبیان

9.

شبکه‌های اجتماعی و چالش‌های آن برای نظام خانواده در ایران: مطالعه عضویت زوجین در فیس‌بوک و مسائل و پیامدهای اجتماعی آن بر حریم خانواده

دوره 7، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 228-203
حمید عبداللهیان؛ حسین حسنی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب