1.

بررسی عوامل موثر در شکل گیری تصویر شهر در راستای برندسازی موثر شهری

دوره 3، شماره 45، فروردین 1390، صفحه 39-48
آرین قلی پور؛ محمد ابویی اردکان؛ الهه پیدایش

2.

تبیین چارچوبی جهت بسط حمایت از توسعه گردشگری روستایی بر اساس تلفیق نظریه‏ های تبادل اجتماعی و تصویر مکان (موردمطالعه نواحی تالابی استان خوزستان)

دوره 10، شماره 3، آذر 1398، صفحه 452-469
امید مهراب قوچانی؛ منصور غنیان؛ بهمن خسروی‌پور؛ جان کراتز


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب