1.

Presenting a Conceptual Model of Customer Feed back Process in Customer Knowledge Management (C.K.M) Approach

دوره 3، شماره 9، فروردین 2012، صفحه 107-138
Ali Akbar Farhangi؛ Seyed Abolghasem Mira

2.

ارائه چارچوبی برای یکپارچه‌سازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری

دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 572-608
صبا حیدری؛ فریز طاهری کیا؛ نیلوفر ایمان خان

3.

تأثیر مدیریت دانش مشتری بر خلق ارزش سازمانی در تجارت الکترونیک B2C

دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 254-275
ماندانا شریفی؛ علی صنایعی؛ آذرنوش انصاری

4.

تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانک‌های تجاری خصوصی ایران

دوره 6، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 41-66
علی دیواندری؛ محمود محمدیان؛ مهدی شامی زنجانی؛ احسان عابدی

5.

مدیریت دانش مشتری و نقش آن در نوآوری مستمر و عملکرد برتر (مطالعۀ موردی: بانک‌های خصوصی سطح استان گیلان)

دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-28
رضا اسماعیل پور؛ محمد دوستار؛ نسترن طاهرپرور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب