1.

ارایه الگوی آموزش مهارت محور جهت توسعه کارآفرینی رسانه ای

دوره 11، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 681-700
سیدمحمد مقیمی؛ حسین خنیفر؛ محمدمهدی اردی بهشت؛ سیدمهدی شریفی

2.

ارایه الگوی حمایتی دولت از کارآفرینی رسانه‌ای در ایران ( مورد مطالعه بازی های رایانه ای )

دوره 10، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 615-634
افسانه طاهری؛ طاهر روشندل اربطانی

3.

چارچوبی برای تجاری سازی نوآوری‌های دیجیتال در شرکت‎های کارآفرین رسانه‌ای ایران (مطالعه‌ای چند موردی)

دوره 4، شماره 1، فروردین 1391، صفحه 71-88
طاهر روشندل اربطانی؛ سیدمحمد مقیمی؛ محمد قلی میناوند؛ داتیس خواجه ئیان

4.

شناسایی الگوی کارآفرینی رسانه‌ای برای کسب‌وکارهای رسانه‌های دیجیتال کشور

دوره 5، شماره 1، خرداد 1391، صفحه 65-83
عباس نیک‌نژاد؛ سیدمحمد مقیمی؛ طاهر روشندل اربطانی

5.

شناسایی چالش های شکل گیری شرکت های نوپای رسانه ای در ایران

دوره 13، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 561-580
آیدین سلام زاده؛ مهدی تاج پور

6.

شناسایی و اولویت بندی فرصت‌های کارآفرینانه در حوزه استارتاپ‌های رسانه‌ای

دوره 15، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 283-299
محدثه عقبایی؛ آصف کریمی؛ سمیه لبافی

7.

عوامل مؤثر بر ورود شرکت‌های رسانه‌ای ایرانی به بازار پیام‌رسان‌های اجتماعی

دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 524-545
سیاوش صلواتیان؛ سیدمحسن عسگرزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب