1.

ارائة مدل بازاریابی هیجانی مؤثر بر رفتار مصرف کنندگان پوشاک ورزشی کودکان با استفاده از مدلسازی ساختاری- تفسیری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 دی 1402
سامان وجدانی؛ شهناز نایب زاده؛ سید حسن حاتمی نسب

2.

ارائه مدل تحلیل اثر خصومت بر پیچیدگی ذهنی و قصد خرید مشتریان برند‌‌های ورزشی

دوره 12، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 259-283
مهدی ابهری ساتلو؛ سعید تابش؛ مرتضی دوستی؛ رسول نظری

3.

بررسی تأثیر گیمیفیکیشن بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 647-674
صبا امیری؛ غلامحسین روشنی

4.

بررسی حقوق مصرف‌کنندگان در فقه امامیه با نگرشی اجمالی به نقش سازمان تعزیرات حکومتی

دوره 17، شماره 2، تیر 1400، صفحه 507-535
ارسلان میری؛ جلال ایرانمنش؛ ابراهیم تقی زاده؛ جلال سلطان احمدی

5.

بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی در رسانه‌های اجتماعی

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 59-40
مهدی عباسیان؛ سید حسین مرعشیان؛ صدیقه حیدری نژاد؛ امین خطیبی

6.

تبیین آثار شبکه‌های اجتماعی بر تطابق یا تشابه رفتار خرید پوشاک لوکس در میلنیال‌ها یا نسل Y

دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 257-276
محسن سقط فروش

7.

حمایت از حقوق مصرف‌کننده و قلمرو آن در فقه شافعیان و امامیه

دوره 44، شماره 1، شهریور 1390، صفحه 77-97
رئوف رهنمون؛ اسعد شیخ الاسلامی

8.

شروط تحمیلی مخفی در حقوق مصرف ایران و آخرین تحولات ‏قانونگذاری در حقوق فرانسه؛ مصادیق و حکم

دوره 53، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 323-347
عباس کریمی؛ علی کاظمی

9.

طراحی مدل اثربخشی کمپین‏های تبلیغاتی محصولات صنعت خوراکی و تنقلات

دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 149-174
راحیل مروی؛ حسن اسماعیل پور؛ علی رضائیان

10.

طراحی مدل ساختاری احساس گناه مصرف‌کننده جهت پیش‌بینی رفتارهای خرید در آینده

دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 291-314
حسین حیدری؛ محمد فاریابی؛ علیرضا فضل زاده

11.

قلمرو اِعمال قوانین حمایت از مصرف‌کننده و عوامل موثر بر آن

دوره 1، شماره 2، مهر 1389، صفحه 51-79
مرتضی عادل؛ بهنام غفاری فارسانی

12.

قلمرو اِعمال قوانین حمایت از مصرف‌کننده و عوامل موثر بر آن

دوره 1، شماره 1، فروردین 1389، صفحه 159-181
مرتضی عادل؛ بهنام غفاری فارسانی

13.

کشف جرائم شرکت‌های تجاری در عرصۀ تولید و عرضۀ کالا و خدمات علیه مصرف کننده؛ چالش‌ها و راهکارها

دوره 51، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 541-523
سارا مشکین؛ جلیل امیدی؛ روح الدین کردعلیوند

14.

مدلسازی رابطۀ عوامل محیطی و بازاریابی اخلاقی و تأثیر آن بر عملکرد در بین شرکت‌های تولیدی پوشاک ورزشی

دوره 12، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 929-947
بیستون عزیزی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی

15.

مطالعة تطبیقی تعهد ایمنی و مسئولیت مدنی نسبت به اسباب‌بازی

دوره 11، شماره 1، مرداد 1393، صفحه 109-133
مصطفی السان؛ جعفر امشاسفند؛ مجید دادکیا؛ حمید آجورلو

16.

مطالعۀ تطبیقی ضابطه‌های تشخیص عیب خودرو در حقوق ایران، انگلیس و امریکا

دوره 12، شماره 2، دی 1400، صفحه 397-415
حمید ابهری؛ همایون مافی؛ ناهید پارسا



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب