1.

A AHP Methodology for Ranking the Factors Influencing Trust in the Internet

دوره 3، شماره 7، مهر 2011، صفحه 1-18
Mehdi Abzari؛ Hassan Ghorbani؛ khajeh Zadeh؛ Elmira Makinian

2.

Cyberloafing Management in Organizations

دوره 8، شماره 3، مهر 2015، صفحه 335-349
Gholamreza Jandaghi؛ Seyed Mehdi Alvani؛ Hasan Zarei Matin؛ Samira Fakheri Kozekanan

3.

Estimation of Monetary Value of Information on the Internet

دوره 7، شماره 1، تیر 2015، صفحه 185-198
Mohsen Nazari؛ Seyed Vahid Tabatabaie Kalejahi

4.

Evaluation of Challenge between Internet and Mass Media in News Diffusion with the Use of Stochastic Process

دوره 3، شماره 7، مهر 2011، صفحه 19-36
Seyed Golamreza Jalali Naeeni؛ Saeed Yaghoubi؛ Fateme Pourdadashi Komachali

5.

آثار فناوری‌های نوین بر شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر نوجوانان

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 315-338
اسماعیل سعدی پور

6.

ارائه مدل زیر ساختارهای چهارگانه در جهت پیاده سازی و توسعه تجارت الکترونیک در صنایع غذایی تهران

دوره 3، شماره 2، تیر 1384
دکتر جمشید صالحی صدقیانی؛ نبی اله دهقان

7.

ارائه مدل عوامل مؤثر بر استفاده از وب‌سایت‌های ورزشی

دوره 11، شماره 2، تیر 1398، صفحه 321-337
سردار محمدی؛ علی قائدی

8.

ارزیابی خدمات گردشگری اینترنتی در ایران: مطالعه‌ی هشت وبگاه معرف

دوره 7، شماره 2، مهر 1391
پویا علاء الدینی؛ نعیمه لشکری

9.

استفاده ی کاربردی از فناوری اینترنت به عنوان ابزار تحقیق

دوره 35، شماره 37، اردیبهشت 1380
دکتر محمود امید

10.

اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی موبایلی و عملکرد تحصیلی: (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه شیراز)

دوره 25، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 585-609
الهام اکبری؛ شاهین شکوهی؛ مهدی اکبری گلزار

11.

الگوی استفاده از اینترنت توسط دانشجویان دانشکده های کشاورزی ایران

دوره 33، شماره 4، تیر 1381
حمید موحد محمدی؛ هوشنگ ایروانی

12.

اینترنت، جوانان و پیوندهای اجتماعی: مطالعه رابطه اینترنت، شبکه گفتگوی مرکزی و پیوندهای اجتماعی جوانان دانشجو

دوره 11، شماره 1، تیر 1395، صفحه 80-94
محمدتقی عباسی شوازی؛ پوریا همایون

13.

اینترنت و هویت اجتماعی

دوره 3، شماره 1، فروردین 1387
علی شکوری؛ مریم رفعت جاه

14.

اینترنت و هویت در پنج هویت قومی ایرانی

دوره 4، شماره 1، فروردین 1388
ناصر فکوهی؛ آذرنوش عیاری

15.

بررسی پیشایندهای مؤثر بر سایبرلوفینگ

دوره 16، شماره 2، تیر 1397، صفحه 503-519
علی رزمی؛ آرین قلی‌پور؛ علی پیران‌نژاد

16.

بررسی رابطۀ اینترنت و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران

دوره 45، شماره 3، مهر 1394، صفحه 635-654
محسن پالیزبان

17.

بررسی رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان دکتری دانشکده جغرافیای دانشگاه تهران در استفاده از اینترنت و منابع الکترونیکی

دوره 40، شماره 46، مهر 1387
عباس اسلامی

18.

بررسی عوامل تاثیرگذار بر استفاده از رایانه و اینترنت در فعالیت‌های آموزشی ـ پژوهشی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی پردیس کشاورزی و منابع‌طبیعی دانشگاه تهران

دوره 39، شماره 1، بهمن 1387
مهتاب پورآتشی؛ محمد مختارنیا

19.

بررسی عوامل موثر بر اثر بخشی و ب بعنوان ابزاری در واحد بازاریابی شرکت های تجاری ایران

دوره 16، شماره 2، مهر 1382
دکتر امیر مانیان؛ حمید گل محمدی

20.

بررسی عوامل موثر بر پذیرش و کاربرد اینترنت در فعالیت‌های آموزش و پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته ترویج و آموزش کشاورزی

2-37، شماره 2، اردیبهشت 1385
جعفر یعقوبی؛ محمد چیذری

21.

بررسی فرایند اطلاع جویی پیوسته دانشجویان کارشناسی ارشد کتابداری و اطلأع رسانی دانشگاه های دولتی شهر تهران

دوره 38، شماره 41، تیر 1383
دکتر عباس حرى؛ حمید کشاورز

22.

بررسی نقش میانجی اشتراک‌گذاری دانش و اطلاعات در رابطه با تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر توانمندسازی کارکنان جهاد کشاورزی

دوره 52، شماره 4، دی 1400، صفحه 803-817
محمد جواد مهدی زاده راینی؛ سامان ضیایی؛ امید شریفی؛ حمید محمدی

23.

تاملی در اشتراط قید سلاح و محاربه اینترنتی

دوره 50، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 281-308
علی اکبر ایزدی فرد؛ سید مجتبی حسین نژاد

24.

تبیین آثار شبکه‌های اجتماعی بر تطابق یا تشابه رفتار خرید پوشاک لوکس در میلنیال‌ها یا نسل Y

دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 257-276
محسن سقط فروش

25.

تحلیل حوزه‏ ی عمومی پست مدرن با کاربرد روش واژگونی فوکو در مطالعه‏ ی رسانه‏ های نوین

دوره 20، شماره 2، اسفند 1392، صفحه 83-110
حمید عبداللهیان؛ محمد وکیلی قاضی جهانی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب