1.

A AHP Methodology for Ranking the Factors Influencing Trust in the Internet

دوره 3، شماره 7، پاییز 2011، صفحه 1-18
Mehdi Abzari؛ Hassan Ghorbani؛ khajeh Zadeh؛ Elmira Makinian

2.

Cyberloafing Management in Organizations

دوره 8، شماره 3، پاییز 2015، صفحه 335-349
Gholamreza Jandaghi؛ Seyed Mehdi Alvani؛ Hasan Zarei Matin؛ Samira Fakheri Kozekanan

3.

Estimation of Monetary Value of Information on the Internet

دوره 7، شماره 1، تابستان 2015، صفحه 185-198
Mohsen Nazari؛ Seyed Vahid Tabatabaie Kalejahi

4.

Evaluation of Challenge between Internet and Mass Media in News Diffusion with the Use of Stochastic Process

دوره 3، شماره 7، پاییز 2011، صفحه 19-36
Seyed Golamreza Jalali Naeeni؛ Saeed Yaghoubi؛ Fateme Pourdadashi Komachali

5.

آثار فناوری‌های نوین بر شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر نوجوانان

دوره 2، شماره 2، تابستان 1392، صفحه 315-338
اسماعیل سعدی پور

6.

ارائه مدل زیر ساختارهای چهارگانه در جهت پیاده سازی و توسعه تجارت الکترونیک در صنایع غذایی تهران

دوره 3، شماره 2، تابستان 1384
دکتر جمشید صالحی صدقیانی؛ نبی اله دهقان

7.

ارائه مدل عوامل مؤثر بر استفاده از وب‌سایت‌های ورزشی

دوره 11، شماره 2، تابستان 1398، صفحه 321-337
سردار محمدی؛ علی قائدی

8.

ارزیابی خدمات گردشگری اینترنتی در ایران: مطالعه‌ی هشت وبگاه معرف

دوره 7، شماره 2، پاییز 1391
پویا علاء الدینی؛ نعیمه لشکری

9.

استفاده ی کاربردی از فناوری اینترنت به عنوان ابزار تحقیق

دوره 35، شماره 37، بهار 1380
دکتر محمود امید

10.

اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی موبایلی و عملکرد تحصیلی: (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه شیراز)

دوره 25، شماره 2، پاییز و زمستان 1397، صفحه 585-609
الهام اکبری؛ شاهین شکوهی؛ مهدی اکبری گلزار

11.

الگوی استفاده از اینترنت توسط دانشجویان دانشکده های کشاورزی ایران

دوره 33، شماره 4، تابستان 1381
حمید موحد محمدی؛ هوشنگ ایروانی

12.

اینترنت، جوانان و پیوندهای اجتماعی: مطالعه رابطه اینترنت، شبکه گفتگوی مرکزی و پیوندهای اجتماعی جوانان دانشجو

دوره 11، شماره 1، تابستان 1395، صفحه 80-94
محمدتقی عباسی شوازی؛ پوریا همایون

13.

اینترنت و هویت اجتماعی

دوره 3، شماره 1، بهار 1387
علی شکوری؛ مریم رفعت جاه

14.

اینترنت و هویت در پنج هویت قومی ایرانی

دوره 4، شماره 1، بهار 1388
ناصر فکوهی؛ آذرنوش عیاری

15.

بررسی پیشایندهای مؤثر بر سایبرلوفینگ

دوره 16، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 503-519
علی رزمی؛ آرین قلی‌پور؛ علی پیران‌نژاد

16.

بررسی رابطۀ اینترنت و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران

دوره 45، شماره 3، پاییز 1394، صفحه 635-654
محسن پالیزبان

17.

بررسی رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان دکتری دانشکده جغرافیای دانشگاه تهران در استفاده از اینترنت و منابع الکترونیکی

دوره 40، شماره 46، پاییز 1387
عباس اسلامی

18.

بررسی عوامل تاثیرگذار بر استفاده از رایانه و اینترنت در فعالیت‌های آموزشی ـ پژوهشی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی پردیس کشاورزی و منابع‌طبیعی دانشگاه تهران

دوره 39، شماره 1، زمستان 1387
مهتاب پورآتشی؛ محمد مختارنیا

19.

بررسی عوامل موثر بر اثر بخشی و ب بعنوان ابزاری در واحد بازاریابی شرکت های تجاری ایران

دوره 16، شماره 2، پاییز 1382
دکتر امیر مانیان؛ حمید گل محمدی

20.

بررسی عوامل موثر بر پذیرش و کاربرد اینترنت در فعالیت‌های آموزش و پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته ترویج و آموزش کشاورزی

2-37، شماره 2، بهار 1385
جعفر یعقوبی؛ محمد چیذری

21.

بررسی فرایند اطلاع جویی پیوسته دانشجویان کارشناسی ارشد کتابداری و اطلأع رسانی دانشگاه های دولتی شهر تهران

دوره 38، شماره 41، تابستان 1383
دکتر عباس حرى؛ حمید کشاورز

22.

تاملی در اشتراط قید سلاح و محاربه اینترنتی

دوره 50، شماره 2، پاییز و زمستان 1396، صفحه 281-308
علی اکبر ایزدی فرد؛ سید مجتبی حسین نژاد

23.

تحلیل حوزه‏ ی عمومی پست مدرن با کاربرد روش واژگونی فوکو در مطالعه‏ ی رسانه‏ های نوین

دوره 20، شماره 2، زمستان 1392، صفحه 83-110
حمید عبداللهیان؛ محمد وکیلی قاضی جهانی

24.

تحلیل رفتار جستجوی اطلاعات از طریق اینترنت، از سوی دانشجویان کارشناسی ترویج و آموزش کشاورزی در ایران

2-41، شماره 1، بهار 1389
مجتبی سوختانلو؛ حمید موحد محمدی؛ احمد رضوانفر

25.

تحلیل عاملی عوامل مؤثر بر استفاده آموزشگران از فناوری‌های اطلاعات (‏IT‏) در آموزش‌های علمی - کاربردی کشاورزی و‎ ‎منابع طبیعی

دوره 8، شماره 2، پاییز 1385، صفحه 45-56
علی اسدی؛ آصف کریمی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.