1.

Does Implementation of Customer Relationship Management (CRM) Enhance the Customer Loyalty? An Empirical Research in Banking Sector

دوره 14، شماره 2، تیر 2021، صفحه 401-417
Selvalakshmi Gopalsamy؛ Suganthi Gokulapadmanaban

2.

Online Buying Behavior among University Students: A Cross Cultural Empirical Analysis

دوره 12، شماره 2، 2020، صفحه 26-39
Maqsood Hussain Junaidi؛ Mohammad Saleh Miralam

3.

ارزیابی عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران رویدادهای بومی- فرهنگی در مقصد گردشگری رامسر

دوره 6، شماره 4، بهمن 1398، صفحه 17-31
مصطفی محمدی؛ سیّد محمّد میرتقیان رودسری؛ مهشید ناسوتی

4.

الگوسازی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهر گنبد کاووس با تاکید بر رویداد ورزشی

دوره 6، شماره 3، مهر 1398، صفحه 89-105
عبدالحمید زیتونلی؛ صادق برزگر

5.

بررسی اثرات کیفیت محیطی بر رضایت‌مندی و وفاداری در گردشگری روستایی مورد: شهرستان ایذه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 24 مرداد 1402
سعید رضا اکبریان؛ رعنا شیخ بیگلو؛ حمیده حاتمی

6.

بررسی تأثیر ابعاد ارزشی بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتری به برند گوشی‌های تلفن همراه

دوره 3، شماره 2، شهریور 1390، صفحه 149-172
مرحوم داور ونوس؛ بهاره ظهوری

7.

بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی هتل‎های چهار و پنج ستاره اصفهان)

دوره 2، شماره 2، مهر 1389، صفحه 1-139
سید محسن علامه؛ ایمانه نکته‎دان

8.

بررسی تأثیر کیفیت خدمات و رضایت‌مندی بر وفاداری مشتریان در باشگاه‌های ورزشی (بدنسازی و ایروبیک)

دوره 7، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 31-51
احمد محمودی؛ سیدنصراله سجادی؛ محمود گودرزی

9.

بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با گردشگر بر رضایتمندی و وفاداری گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران

دوره 10، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 37-53
سعید محمدلو؛ محمد مهدی مظفری؛ بابک حاجی کریمی؛ کامیار کاوش

10.

بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی مقاصد بر پاسخ‌های احساسی و رفتاری گردشگران شهری موردمطالعه: شهر تهران

دوره 9، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 55-71
سارا دودانگه؛ بابک حاجی کریمی؛ محمد مهدی مظفری؛ کامیار کاوش

11.

بررسی تأثیر هوش فرهنگی اصناف و کسبه بازار تبریز بر وفاداری گردشگران داخلی

دوره 8، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 51-64
فریبا کرمی؛ ابوالفضل قنبری؛ مهدی عبدالعظیمی داوری

12.

بررسی تاثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان در بازار پوشاک کرمان

دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 187-208
علی ملاحسینی؛ فریده تاج الدینی

13.

بررسی رابطه بین عوامل مزیت رقابتی پایدار با رضایت و وفاداری گردشگران (موردمطالعه: گردشگری روستایی استان گلستان)

دوره 10، شماره 3، آذر 1398، صفحه 470-487
سعید بقایی؛ هادی دادخواه

14.

بررسی سطوح مشارکت هواداران در تیم‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران براساس مدل پیوستار روان‌شناختی

دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 135-155
محسن بهنام؛ محمد خبیری؛ سیمین حلبیان؛ حمید احمدی؛ حسین بخشنده

15.

بررسی عوامل ایجاد کننده و تداوم دهنده رابطه بین خریداران و تأمین‌کنندگان صنعتی در ایران مورد پژوهی بازار جرثقیل صنعتی

دوره 2، شماره 1، فروردین 1389
منیژه حقیقی‌نسب؛ حدیقه شریعت‌زاده

16.

بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی گردشگران ورزشی در مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر گنبدکاووس

دوره 7، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 89-106
عبدالحمید زیتونلی

17.

بررسی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران خارجی و نتایج آن و سنجش رضایت آنان از خدمات گردشگری در شهر اصفهان

دوره 6، شماره 4، دی 1393، صفحه 731-753
منیژه حقیقی نسب؛ حمیدرضا یزدانی؛ انسیه کریمی

18.

پیش‌بینی وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان به‌وسیلۀ مؤلفه‌های رضایت‌مندی در باشگاه‌های ورزشی: مطالعۀ باشگاه‌های پرورش‌اندام زنجان

دوره 8، شماره 4، مهر 1395، صفحه 605-618
حسین کردلو؛ آتوسا تیموری؛ بهادر حسنی زاده

19.

تاثیر انصاف قیمتی ادراک‌شده بر وفاداری، تمایل به پرداخت و رفتارهای شکایتی و تلافی‌جویانه مشتریان (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت)

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 967-984
محسن نظری؛ مهدی اشکانی؛ بابک هزاوه حصار مسکن

20.

تاثیر بنیان‌های بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتریان: مقایسه بانک‌ دولتی و خصوصی

دوره 1، شماره 2، 1388
بهرام رنجبران؛ مجتبی براری

21.

تدوین الگویی از عوامل مؤثر بر رضایت نمازگزاران از مساجد و رابطۀ آن با وفاداری

دوره 11، شماره 3، مهر 1392، صفحه 29-49
محسن یازرلو؛ عبدالحمید ابراهیمی؛ رسول عباسی

22.

تعیین عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برندهای ورزشی داخلی از طریق مدل‌سازی معادلات ساختاری

دوره 8، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 359-373
اعظم شادی وند؛ طاهره ازمشا؛ عبدالرحمن مهدی پور

23.

رابطة رضایتمندی و وفاداری با ویژگی های پوشاک ورزشی داخلی و خارجی در زنان ورزشکار بدنساز

دوره 5، شماره 3، آذر 1392، صفحه 117-136
سارا کشکر؛ زهرا سلمان؛ ژاله جباری

24.

روندهای نوظهور و حوزه‌های دانشی وفاداری B2B: تجزیه‌وتحلیل علم‌سنجی

دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 669-688
سید جواد محمدی؛ ابوالقاسم ابراهیمی؛ شهرزاد طیاران؛ صدیقه طوطیان اصفهانی

25.

سنجش کارایی ارزش ویژه‎ی برند با استفاده مدل ترکیبی SEM-DEA : (مطالعه‎ی موردی: برند خودرو در شهر اصفهان)

دوره 4، شماره 3، مهر 1391، صفحه 137-154
مهسا قندهاری؛ جواد خزائی پول؛ امید بهارستان؛ هادی بالوئی جام‎خانه؛ جعفر کیالاشکی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب