1.

Analyzing the Impact of Export Orientations on Export Performance Through Innovation and Internationalization: The Mediation-Moderation Model

دوره 14، شماره 4، دی 2021، صفحه 761-776
Ali Kazemi؛ Alireza Rousta؛ Abdollah Na’ami

2.

Exploring the Relationship Between Internationalization and Entrepreneurial University: The Mediating Effect of Education in University of Tehran, Sharif University of Technology, and Tarbiat Modares University

دوره 16، شماره 2، تیر 2023، صفحه 447-464
Mehdi Tajpour؛ Babak Ziyae؛ Mohammad Hassan Mobaraki؛ Mehran Rezvani

3.

Modeling the challenges affecting the internationalization of the Persian Gulf Pro League

دوره 14، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 47-58
Sajad Soroush؛ Geoff Dickson؛ Nasrollah Sajjadi؛ Ebrahim Alidoust Ghahfarokhi

4.

Social Networks and Internationalization of SMEs: The Mediating Role of Market Knowledge and Opportunity Recognition

دوره 15، شماره 4، دی 2022، صفحه 875-898
Hashem Aghazade؛ Mohammad Yousefi Akhijahani

5.

Technology Enhanced Internationalization in Higher Education, Non-Traditional Indicators

دوره 12، شماره 3، 2020، صفحه 14-25
Karlis Valtins؛ Igors Tipans؛ Natalja Muracova

6.

ارائه مدل بین‌المللی‌سازی کسب‌وکارهای تعاونی محور در ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 06 آذر 1402
سیده الهه ساجدی؛ غلامحسین حسینی نیا؛ بابک ضیاء

7.

ارتباط بین نوع استراتژی‏های کسب‏وکاری مورد استفاده در شرکت‏های کوچک ‏و متوسط و بین‏المللی‏شدن آنها

دوره 4، شماره 1، فروردین 1391، صفحه 19-38
مهدی تاج¬الدین؛ کامبیز طالبی؛ عباس‏علی رستگار؛ مهدی سمیع زاده

8.

ﺑﺮرﺳﻲ ﻣﻨﻄﻖ ﺗﺼﻤیم گیریﻛﺎرآﻓﺮﻳﻨﺎن ورود در ﺑﻪ ﺑﺎزارهای ﺧﺎرﺟﻲ ﻣﺒﺘﻨﻲ ﺑﺮ روﻳﻜﺮد اﻣﻜﺎن ﮔﺮاﻳﻲ و هدفﮔﺮاﻳﻲ

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 992-1013
سیدسعید میرواحدی؛ داود پیرا

9.

بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر بین‌المللی‌سازی شرکت‌های موجود در صنعت شیشه و بلور ایران با نقش میانجی‌گری فرهنگ سازمانی

دوره 9، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 711-729
علی مبینی دهکردی؛ علیرضا نانکلی؛ محمدجواد جامه بزرگی

10.

بین‌المللی‌سازی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط روستایی: با رویکرد فراترکیب

دوره 11، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 612-629
هاله عزتی‌راد؛ مرتضی اکبری؛ مرتضی موسی خانی؛ علی بدیع زاده

11.

بین‌المللی شدن شرکت‌های دانش‌بنیان: نقش دانش بازار خارجی و تشخیص فرصت کارآفرینانه بین‌المللی

دوره 11، شماره 3، مهر 1397، صفحه 461-479
ناصر صنوبر؛ رحیم سروری؛ یونس جبارزاده

12.

سازمان‌های بین‌المللی غیردولتی و جهان‌شهر شدن تهران

دوره 51، شماره 3، آذر 1400، صفحه 667-639
آرش بیدالله خانی؛ مجید حسینی

13.

طراحی الگوی بین‌المللی‎سازی بنگاه‌های کوچک و متوسط در شرکت‌های دانش‌بنیان مبتنی بر نانو

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 583-602
علیرضا امینی؛ حمیدرضا فتاحی

14.

طراحی مدل سیاست‌گذاری در سینمای ایران با هدف ارتقای جایگاه بین‌المللی آن

دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 169-194
رضا میرمحرابی؛ طاهر روشندل اربطانی؛ علی اکبر فرهنگی؛ عطاءاله ابطحی

15.

گرایش بین‌المللی شدن و عملکرد صادراتی: بررسی آثار میانجی دانش صادراتی و تعدیلگر پویایی محیطی

دوره 14، شماره 3، آذر 1400، صفحه 461-480
رحیم سروری؛ مهران رضوانی

16.

مبانی نظری سرمایه گذاری مستقیم خارجی

دوره 39، شماره 2، تیر 1388
مالک ذوالقدر

17.

نوع‌شناسی رفتار صادراتی بنگاه‌های صادرکننده در صنعت برق ایران

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-30
محمد رحیم اسفیدانی؛ طهمورث حسنقلی‌پور یاسوری؛ محمد صالح ترکستانی؛ امیررضا روحانی

18.

واکاوی دستاوردها و چالش‌های استفاده از فرصت تحقیقاتی خارج از کشور دانشجویان کشاورزی دانشکدگان کشاورزی و منابع‌طبیعی دانشگاه تهران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 دی 1402
مهتاب پوراتشی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب