1.

Agency, Cyberspace, and Social Contract

دوره 3، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 79-100
Hassan Hosseini

2.

An integrated Assessment System of Citizen Reaction towards Local Government Social Media Accounts

دوره 10، شماره 3، 2018، صفحه 1-19
Nur Aini Rakhmawati؛ Dyaksa Hanindito

3.

Exploring the content factors contributing to boosting user engagement on Press TV’s Facebook page

دوره 17، شماره 2، تیر 2024، صفحه 365-378
Habib Abdolhossein Maregani؛ Seyed Mahdi Sharifi؛ Somayeh Labafi

4.

Factors Influencing Social Media Usage in the US

دوره 3، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 5-22
Ehsan Shahghasemi؛ Zahra Emamzadeh

5.

Mass Media vs. the Mass of Media: A Study on the Human Nodes in a Social Network and their Chosen Messages

دوره 3، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 23-42
Shaho Sabbar؛ Donald Matheson

6.

O Brave New World: The Dark Side of Cyberspace

دوره 1، شماره 1، 2017، صفحه 19-35
Arthur Asa Berger

7.

Social Media and Politics: Examining Indonesians’ Political Knowledge on Facebook

دوره 1، شماره 1، 2017، صفحه 119-139
Hamideh Molaei

8.

To Wear or Not to Wear the Hijab Online (A Study of the Identity Performances of Muslim Canadian Women on Facebook)

دوره 4، شماره 2، مهر 2020، صفحه 81-100
Fatemeh Mohammadi

9.

بررسی اثر بخشی بازخورد همسالان در یادگیری زبان انگلیسی در محیط وب2.0 (بازخورد همسالان2.0)

دوره 11، شماره 3، آبان 1400، صفحه 556-570
الهام اکبری

10.

تبیینی بر رابطة کاربران در فیسبوک و سرمایة اجتماعی پیوندبخش

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 267-293
حمید عبداللهیان؛ محمدجواد زاهدی؛ مهین شیخ انصاری

11.

تحلیل محتوای صفحات و گروه‌های شبکه اجتماعی فیس‌بوک با نظریه حوزه عمومی هابرماس

دوره 2، شماره 1، اردیبهشت 1392، صفحه 87-110
بهجت یزدخواستی؛ صمد عدلی پور؛ آسیه سپهری

12.

جدیدتر از رسانه‌های خیلی جدید

دوره 5، شماره 2، مهر 1389
پل لوینسون

13.

چالش ها و فرصت های فیس بوک در بازتاب جهانی انقلاب اسلامی با تأکید بر سرمایه اجتماعی پاتنام

دوره 45، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 23-39
سید مهدی ساداتی نژاد؛ سید محمد حسین اکرمیان

14.

دلایل ترجیح یک شبکه اجتماعی مجازی بر سایر شبکه‌ها: مطالعه موردی گوگل پلاس و فیس‌بوک

دوره 10، شماره 1، فروردین 1394
علی ربیعی؛ حسین کرمانی

15.

رضایت‌سنجی استفاده از اینترنت و سنجش میزان وابستگی کاربران ایرانی و فرانسوی: مقایسه کاربران دانشجوی دانشگاه تهران و دانشگاه لورن فرانسه

دوره 9، شماره 2، مهر 1393
محمد مهدی فتوره چی

16.

زنان و کنش‌گری در رسانه‌های اجتماعی (مطالعۀ موردی: صفحۀ فیس‌بوکی «آزادی یواشکی زنان»)

دوره 15، شماره 2، تیر 1396، صفحه 205-222
حامد طالبیان؛ سارا طالبیان

17.

شبکه‌های اجتماعی و چالش‌های آن برای نظام خانواده در ایران: مطالعه عضویت زوجین در فیس‌بوک و مسائل و پیامدهای اجتماعی آن بر حریم خانواده

دوره 7، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 228-203
حمید عبداللهیان؛ حسین حسنی

18.

فضای مجازی و بازتعریف نقش‌های جنسیتی؛ برساخت تعارضات زنانگی در فیس‌بوک کردی

دوره 10، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 47-73
نریمان محمدی؛ مسعود کیانپور؛ احسان آقابابایی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب