1.

Effect of Consumer Perception of Brand Equity Fit on Purchase Intention for Brands in Symbolic Alliances

دوره 15، شماره 2، تیر 2022، صفحه 271-285
Babatunde Musiliu Musiliu Abina؛ Oluseyi Ajayi

2.

Prioritizing Factors Affecting Internet Companies' Brand Equity (Allame Tabatabayi University's Students' Viewpoints)

دوره 4، شماره 12، دی 2012، صفحه 187-212
Mahmood Mohammadian؛ Zohreh Dehdashti؛ Arash Jalalzadeh Moghaddam Shahri

3.

The effect of gamification on brand equity and desirable consumer behaviors in online retail stores: The mediating role of brand engagement

دوره 17، شماره 2، تیر 2024، صفحه 379-391
Elham Ebrahimi؛ Hamid Reza Irani؛ Mohammad Abbasi؛ Ali Abedini

4.

The Influence of Customer Value Co-Creation Behavior on SME Brand Equity: An Empirical Analysis

دوره 13، شماره 2، تیر 2020، صفحه 165-196
Nor Asiah Omar؛ Ahmad Sabri Kassim؛ Najeeb Ullah Shah؛ Syed Shah Alam؛ Che Aniza Che Wel

5.

اثر ارزش ویژۀ برند و سرمایۀ اجتماعی بر تصویر برند (مورد مطالعه: برند خودروی سمند)

دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 905-925
مینا مهرنوش؛ داریوش طهماسبی

6.

ارائة مدلی جهت تبیین ارزش ویژۀ برند مقاصد گردشگری (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان)

دوره 6، شماره 4، دی 1393، صفحه 845-866
محمد غفاری؛ بهرام رنجبریان؛ سعید فتحی

7.

ارائه مدلی ریاضی جهت تعیین ارزش ویژه نام تجاری و پیاده‌سازی آن در یک شرکت

دوره 4، شماره 1، فروردین 1391، صفحه 105-120
غلامحسین نیکوکار؛ امیر اخلاصی؛ پدرام طلوعی

8.

ارائۀ الگوی ایجاد ارزش ویژۀ برند برای لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 12، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 1015-1034
علی ناظمی؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه چیان؛ مجتبی امیری

9.

ارزیابی ارزش ویژۀ برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایسۀ برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی)

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 515-529
رسول آزادی؛ بهرام یوسفی؛ حسین عیدی

10.

ارزیابی شاخص های موثر بر ارزش ویژه برند مقصد در شهرهای تاریخی ایران از منظر گردشگران خارجی

دوره 5، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 137-152
مریم رزقی؛ پویان شهابیان؛ آتوسا مدیری؛ رضا احمدیان

11.

بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتل‌های پنج ستارة کلان‌شهر مشهد)

دوره 5، شماره 4، دی 1392، صفحه 1-20
فریبرز رحیم نیا؛ زهرا فاطمی؛ عطا اله هرندی

12.

بررسی تأثیر آمیختۀ بازاریابی حسی بر ارزش ویژۀ برند و تصویر برند (مطالعۀ موردی: برند تشک رویال)

دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 303-324
ماشااله حسین زاده؛ فرزانه بکتاش

13.

بررسی تأثیر تبلیغات رسانه‌ای و غیررسانه‌ای بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ( مطالعه موردی برند پارس‌خزر)

دوره 4، شماره 4، بهمن 1391، صفحه 107-126
سید ابوالقاسم میرا؛ ساناز کریمی هریسی

14.

بررسی تأثیر عناصرنام تجاری بر نگرش و رفتار مصرف‌کنندگان نسبت به نام تجاری تعمیم یافته (مورد مطالعه: شرکت فرآورده‌های گوشتی و لبنی کاله)

دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 445-462
سیدمحمد طباطبایی نسب؛ زهره محمدنبی

15.

بررسی تأثیر هزینه‌های کیفیت بر ارزش ویژه برند با در نظر گرفتن نقش میانجیگر نوآوری سبز در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 28، شماره 4، 1400، صفحه 691-712
فرزاد غیور؛ کبری دهقان

16.

بررسی تاثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند لوازم خانگی سامسونگ)

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 643-662
عبدالهادی درزیان عزیزی؛ فرج اله رحیمی؛ الهه اسداللهی دهکردی

17.

بررسی رابطۀ بین ارزش ویژۀ مشتری و عملکرد گروه هتل‌های بین‌المللی پارسیان

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 761-782
هاشم آقازاده؛ امیر خانلری؛ هاله اکبرپور

18.

بررسی عوامل مؤثر بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند

دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 85-104
مهدی دهقانی سلطانی؛ اسفندیار محمدی؛ یاسان‌‌اله پوراشرف؛ کورش سایه‌میری

19.

بررسی عوامل موثر بر ارتقای ارزش ویژۀ برند با تأکید بر ترفیع و تصویر شرکت (مطالعۀ موردی: اپراتور های تلفن همراه)

دوره 6، شماره 4، دی 1393، صفحه 755-772
محمد رضا حمیدی زاده؛ محمد حسین بلاغی اینالو؛ مهدی عطایی

20.

بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپ‌ها در ایران: مطالعه چندموردی

دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53
هاشم آقازاده؛ محمد حقیقی؛ محمدصالح ترکستانی؛ محمدصادق زارع

21.

بررسی نقش آمیختۀ ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژۀ برند در راستای افزایش وفاداری برند

دوره 5، شماره 3، مهر 1392، صفحه 1-18
ابوالقاسم ابراهیمی؛ مجتبی خلیفه؛ مهدی سمیع زاده؛ سید مجتبی حسینی

22.

بررسی نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه در تأثیر شخصی‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 207-228
مهدی نداف؛ عبدالهادی درزیان عزیزی؛ سحر تیرانداز

23.

تأثیر ارزش ‌ویژه‌ برند بر واکنش‌های رفتاری خریداران کتب دانشگاهی: بررسی نقش میانجی اعتماد و هویت‌برند (مورد مطالعه: انتشارات سمت)

دوره 51، شماره 3، مهر 1396، صفحه 65-70
مرتضی رجوعی؛ علی پورنگ؛ امید بهبودی

24.

تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر اعتماد و ارزش ویژۀ نام تجاری در شرکت نان قدس رضوی

دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 771-794
سید علیقلی روشن؛ محمد اسماعیل اعزازی؛ فریبا بخشی

25.

تأثیر تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنی‌بر مشتری در میان دانشجویان (مطالعه موردی: محصولات لپ‌تاپ شرکت Dell)

دوره 4، شماره 4، بهمن 1391، صفحه 41-64
حسین جلیلیان؛ عبدالحمید ابراهیمی؛ امید محمودیان

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب