1.

Affecting Factors of Consumers’ Intent to Buy in the Food Industry by Emphasizing Brand Experience (Case Study: Mashhad TABAROK Company)

دوره 8، شماره 2، تابستان 2015، صفحه 243-263
Fatemeh Motahari Negad؛ Saeid Samadi؛ Yasan Pour Ashraf؛ Zeinab Tolabi

2.

بررسی وضعیت سیستم‌های اطلاعات بازاریابی شرکت‎های متوسط و بزرگ صنایع غذایی

دوره 3، شماره 3، پاییز 1390، صفحه 35-56
امیرحسین امیرخانی؛ مهدیه امانی؛ محمد تاب؛ عطا ا... ارجمندی

3.

تأثیر اعتبار برند بر متغیرهای رفتاری برند با نقش میانجی بازاریابی ویروسی در مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی

دوره 13، شماره 2، تابستان 1400، صفحه 687-701
سمیه سلیمانی؛ محسن بهنام

4.

سرمایه‌گذاری بر شخصیت نام تجاری و اعتبار در تبلیغات

دوره 5، شماره 4، زمستان 1392، صفحه 79-98
مرتضی ملکی؛ نسرین حاجی حسنی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.