1.

Customization of the Renault-Nissan Production System by Using a Combination of NGT, DANP and VIKOR (Case study: An Iranian Automaker)

دوره 52، شماره 2، مهر 2018، صفحه 207-222
Abdolreza Khanlari؛ Davood Mohammadi Tabar؛ Mahdi Haji Rezaei

2.

Social Media Marketing to Enhance Customer Equity on Fashion Apparel Brand among University Students

دوره 13، شماره 2، 2021، صفحه 75-92
Noorshella Che Nawi؛ Noor Hasmini Abd Ghani؛ Azwan Abdullah؛ Bahaaeddin Alareeni؛ Nurul Shuhada Deraman؛ Md Zaki Muhamad Hasan؛ Solomon Gbene Zaato

3.

The Trap of Customization: Capitalism Goes Benevolent

دوره 8، شماره 1، فروردین 2024، صفحه 83-100
Mostafa Ahmadzadeh

4.

امکان بومی سازی علم سیاست در جمهوری اسلامی ایران از منظر سازه انگاری

دوره 42، شماره 1، فروردین 1391، صفحه 133-150
کیامرث جهانگیر؛ محمدباقر یوسف نیا پاشا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب