1.

الگوی عوامل فردی و اجتماعی موثر بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه

دوره 5، شماره 2، شهریور 1391، صفحه 7-25
شهریار عزیزی؛ علیرضا موتمنی؛ امیررضا عبداله‌پور

2.

بررسی رابطة دانش پیشین با تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه: نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه و یادگیری کارآفرینانه

دوره 7، شماره 4، دی 1393، صفحه 613-633
علی حاجی زاده؛ محمدرضا زالی؛ عفت بیگ پور

3.

تأثیر دانش پیشین بر موفقیت کارآفرینانه با نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه (مورد مطالعه: کسب‌وکارهای حوزه فست‌فود در شهر اصفهان)

دوره 12، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 82-100
مهران شایان؛ علی شائمی برزکی؛ هادی تیموری

4.

تأثیر شایستگی‌های کارآفرینانه در شکل‌گیری هوشیاری کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت‌های خدمات مشاورة کشاورزی استان کرمان)

دوره 8، شماره 3، مهر 1394، صفحه 551-570
حسام الدین غلامی؛ امیر علم بیگی؛ لیلا صفا؛ روح‌الله درینی

5.

رابطه شبکه های اجتماعی بر عملکرد کسب و کارهای زنان با نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه و تبعیض جنسیتی

دوره 10، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 299-318
پروانه گلرد؛ مریم حسینی؛ الهه عسگری

6.

شناسایی ابعاد هوشیاری کارآفرینانه بر مبنای رویکرد پردازش اطلاعات انسانی (مورد مطالعه: کارآفرینان استان تهران و البرز)

دوره 11، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 221-240
محمدرضا طالبی کوهستانی؛ سید مهدی الوانی؛ سید محتبی محمودزاده؛ محمد عطایی

7.

شناسایی شرایط زمینه ای و مداخله ای در پرورش هوشیاری کارآفرینانه؛ (مطالعه کیفی تجارب زیسته ی بنیان گذاران شرکت های دانش بنیان مشهد)

دوره 16، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 1-13
سید کمال الدین حسینی،؛ احمدرضا اصغرپور ماسوله؛ محسن نوغانی دخت بهمنی؛ صادق حاتمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب