1.

Brand Logo Benefit: Is There any Evidence of its Impact in the Higher Education Sector?

دوره 15، شماره 2، تیر 2022، صفحه 305-320
Faraz Sadeghvaziri؛ Omid Gomar؛ Mohammad Azimi؛ Ali Shoja؛ Amin Mozafari

2.

Identification of Learning Management Systems Functional Areas and Limitations (Case Study: E-Learning Center of University of Tehran)

دوره 10، شماره 2، 2018، صفحه 331-354
Ali Akbar Farhangi؛ Hamidreza Yazdani؛ Maryam Haghshenas

3.

Study of the Barriers of Development of Information and Communication Technologies (ICTs) in Comprehensive Universities and Their Solutions: the case of University of Tehran

دوره 5، شماره 4، فروردین 2014، صفحه 139-160
Hassan Mahjub؛ Seyed Mohammad Mirkamali؛ Sharifa Esmail Mnape؛ Darush Mehri

4.

Surveying eLearning Value Chain Models and offering Optimized Model (A Case Study in an Iranian University)

دوره 5، شماره 3، بهمن 2013، صفحه 191-202
Mansouri Mansouri؛ katrin Riazi

5.

The Mediating Role of Trust and Organizational Commitment in the Relationship between Strategic Human Resource Management and Knowledge Sharing

دوره 13، شماره 4، دی 2020، صفحه 565-586
Khaliq Ur Rehman؛ Iqra Hafeez؛ Farhan Aslam؛ Qamaruddin Maitlo؛ Aly Raza Syed

6.

آثار و پیامدهای مشارکت بخش خصوصی در آمورش عالی ایران

دوره 24، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 593-627
محمد توکل؛ عبدالرحیم نوه ابراهیم؛ مجید رضائیان

7.

آسیب‌شناسی حکمرانی در نظام آموزش عالی ایران

دوره 4، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 55-74
ناصر باقری مقدم؛ حسن احمدی

8.

آموزش عالی و تربیت دینی

دوره 4، شماره 2، شهریور 1392، صفحه 41-68

9.

ارائه چارچوب نظری جهت تدوین برنامه های بلند مدت آموزش عالی ایران در افق 1400

39و40، شماره 0، اسفند 1376
دکتر ایرج سلطانی

10.

ارایه الگویی برای بهبود کاربست دانش در رشته‌های مهندسی: دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی

دوره 41، شماره 4، اسفند 1390، صفحه 17-30
رضوان حسینقلی زاده؛ کمال خرازی؛ عباس بازرگان؛ خدایار ابیلی

11.

ارزیابی شاخص های دانشگاه کارآفرین در دانشگاه مازندران بر اساس روش فازی

دوره 7، شماره 2، تیر 1393، صفحه 369-388
حسین صمدی میارکلائی؛ حسنعلی آقاجانی؛ حمزه صمدی میارکلائی

12.

ارزیابی قابلیت‌های کارآفرینی دانشجویان؛ بازاندیشی در مأموریت‌های برنامه‌ی درسی آموزش عالی

دوره 6، شماره 1، خرداد 1392، صفحه 145-164
محمد امینی؛ محمدرضا تمنایی‌فر؛ صدیقه غلامی علوی

13.

ارزیابی میزان انطباق وضعیت اجتماعی اساتید زن در دانشگاه ها با مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی

دوره 7، شماره 3، مهر 1388
سیدمهدی آقاپور؛ مهرنوش پازارگادی؛ قاسم آزادی احمدآبادی

14.

اعتبارسنجی مؤلفه‌های توسعه منابع انسانی: مطالعه اعضای هیئت علمی دانشکده‌های کشاورزی

دوره 44، شماره 4، دی 1392، صفحه 629-644
مرتضی اکبری؛ سید محمود حسینی؛ سید یوسف حجازی؛ احمد رضوانفر

15.

الزامات و پیامدهای تحول حکمرانی آموزش عالی در اروپا

دوره 5، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 229-247
علی صباغیان

16.

الگوهای ذهنی اعضای هیئت علمی درباره پیامدهای سیاست رشد کمی دانشجویان: مطالعه‌ای براساس روش کیو

دوره 6، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 107-125
حسن دانایی‌فرد؛ زینب مولوی

17.

الگویی برای تلفیق پایداری در آموزش عالی کشاورزی

2-37، شماره 2، اردیبهشت 1385
هوشنگ ایروانی؛ حسین شعبانعلی فمی؛ امیرحسین علی‌بیگی؛ خلیل کلانتری؛ سیدرضا میرایی آشتیانی

18.

بررسی انتقادی نظریات ریچارد رورتی و هنری ژیرو در باب پرورش روشنفکر

دوره 1، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 34-49
حمداله محمدی؛ نجمه احمدآبادی آرانی

19.

بررسی تأثیر رویکردهای منابع انسانی استراتژیک بر عملکرد کارآفرینانه و نوآورانه در آموزش عالی ایران: موردمطالعۀ دانشگاه‌های شهید بهشتی و تهران

دوره 6، شماره 2، دی 1394، صفحه 263-280
آیت سعادت طلب؛ علی یاسینی؛ اسماعیل شیرعلی

20.

بررسی رابطه نظام‌های تضمین کیفیت آموزش عالی با زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی «نقشه‌ای شناختی» با تأکید بر مورد ایران

دوره 31، شماره 1، دی 1386
مقصود فراستخواه؛ کارو لوکس؛ عباس بازرگان

21.

بررسی عوامل بازدارنده‌ی کارآفرینی در آموزش عالی کشاورزی و ارایه‌ی سازوکارهایی برای تقویت آن

دوره 3، شماره 2، شهریور 1389، صفحه 121-139
جعفر یعقوبی

22.

بررسی عوامل مؤثر برکارآفرینی دانش‌آموختگان کشاورزی از دیدگاه اعضای هیات علمی پردیس کشاورزی و منابع‌طبیعی دانشگاه تهران

دوره 40، شماره 2، شهریور 1388
مهتاب پورآتشی؛ محمد مختارنیا

23.

بررسی کارایی نظام آموزشی رشته حسابداری در سطح دانشگاه‎های ایران با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده‎ها

دوره 19، شماره 67، اردیبهشت 1391، صفحه 119-142
بیتا مشایخی؛ سید مجتبی شفیع‎پور

24.

بررسی کیفی مبانی رویکرد میان‌رشته‌ای در برنامه‌درسی با نگاهی بر رشته ترویج و آموزش کشاورزی

دوره 54، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 329-346
زینب موذن کلور؛ سید حمید موحد محمدی؛ احمد رضوانفر؛ یوسف حجازی

25.

بررسی میزان شایستگیهای کانونی در میان دانشجویان

دوره 18، شماره 18، دی 1380
محمود شارع پور؛ صادق صالحی؛ محمد فاضلی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب